استاندار ایلام در آستانه فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با صدور پیامی تاکید کرد: فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه در سایه مجاهدت و تلاش نیروی انتظامی در جامعه ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۹۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵ 07 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛متن پیام محمد نوذری به شرح زیر است:

بی شک امنیت و آرامش در شمار ارزشمندترین نعمت های الهی و رکن اساسی توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف است.

امروز اقتدار و آرامش کشور، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه مهیا کرده است. 

در این میان نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از ظرفیت والای خود نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور داشته است.

 علاوه بر این با مشارکت سازنده خود در امور مختلف استان چون انتخابات‌های مختلف، حماسه بزرگ اربعین در سال‌های گذشته و امسال، کمک در حوادث و بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروز در مبارزه با کرونا یار و همراه همیشگی مردم و دیگر مسوولان استانی بوده است.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات صادقانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان و مجموعه خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی ابراز می‌نمایم.

 برای همه این عزیزان در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت در جامعه موفقیت و سربلندی بیش از پیش مسئلت می کنم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار