مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام ؛
مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از ابلاغ دستور العمل های احتیاطی آمادگی فصل سرما به دستگاه‌های اجرایی استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 07 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ آیت قیصربیگی افزود:پایش به هنگام مخاطرات جوی و اعلام هشدار به کشاورزان، دامداران و … از طریق رسانه‌های استانی و محلی از جمله بندهای این دستور العمل ابلاغی است.

وی گفت:آمادگی لازم دستگاه‌های خدماتی و امدادی از جمله شهرداری‌ها، هلال احمر و … دپوی اقلام مورد نیاز نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

قیصربیگی ادامه داد:راساس دستورالعمل ابلاغی احتیاطی آمادگی ویژه فصل سرما، پیش بینی تمهیدات لازم برای تامین انرژی ذخیره سوخت جایگزین مورد نیاز به ویژه برای مراکز مهم، نیروگاه‌ها، نانوایی‌ها، مراکز درمانی و خدماتی و مناطق صعب العبور ضروری است.

وی بیان داشت:فرمانداران و عوامل مدیریت بحران در شهرستان‌ها با توجه به شروع فصل پاییز و بارندگی ضمن شناسایی و بازدید از مناطق حادثه خیز نسبت به تامین منابع برای رفع هرگونه خطر احتمالی و همچنین لایروبی مستمر کانال‌ها، جداول و مسیل‌ها، احداث سیل بند در نقاط حادثه خیز و … تخلیه رسوبات تجمع یافته در پشت سیل بندها توسط دستگاه‌های متولی اقدام فوری کنند./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار