فرمانده انتظامی ایلام؛
-فرمانده انتظامی ایلام گفت: با همکاری خوب مردم و زائران، رهنمودهای نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان، حضور میدانی مسئولان و هیئت رئیسه ناجا، پشتیبانی دستگاه قضایی، همکاری و تعامل خوب سپاه استان و تلاش شبانه روزی همکاران، این ماموریت نیز بدون کوچک‌ترین مشکل امنیتی به پایان رسید.
کد خبر: ۹۹۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 07 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر بیان داشت: به منظور سهولت در اجرای امورات انتظامی مردم عزیز و در راستای هوشمندسازی پلیس، سامانه‌هایی در قالب اپلیکیشن در پلیس راه اندازی شده است.

وی گفت:هوشمندی پلیس موجب خواهد شد که مردم عزیز با آرامش خاطر بهتری امارات انتظامی خود را انجام دهند.

القاصی مهر ادامه داد:ر ابتدای سال و تعطیلات نوروز با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در جامعه وجود داشت، به ناچار و برابر دستورالعمل‌های صادره محدودیت‌هایی را ایجاد کردیم که همکاران بنده به صورت شبانه روزی پای کار بودند.

وی افزود:یکی دیگر از ماموریت‌های مهمی که نیروی انتظامی در خرداد ماه امسال به سرانجام رساند ماموریت حساس انتخابات بود، با اشراف اطلاعاتی همکاری خوب مردم و مسئولان ما در استان و در بحث انتخابات هیچ گونه مورد امنیتی نداشتیم.

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد:در اربعین امسال، همکاران ما در کنار ماموریت‌های ذاتی خود که همان برقراری امنیت آرامش برای زائران عزیز بود در غالب مردم یاری به کمک زائران شتافتند./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار