رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ؛
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۳۵ میلیارد ریال طی ۶ ماه نخست امسال در قالب کمک های نقدی و تجهیزاتی حوزه سلامت استان از طرف خیرین حقیقی و حقوقی به حوزه های مختلف بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کمک شده است.
کد خبر: ۹۹۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 05 October 2021

به گزارش تابناک ایلام، دکتر محمد کریمیان بیان داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با خیرین حقیقی و حقوقی استانی و ملی، به منظور حمایت طلبی برون بخشی برای رفع نیازمندی های حوزه سلامت استان از طریق کمک های خیرخواهانه، این کمک ها جمع آوری شده است.

وی افزود: در حوزه بهداشت تجهیزاتی از قبیل کپسول اکسیژن، اکسیژن ساز، کولر گازی، دستگاه رادیولوژی و تجهیزات حفاظتی نظیر ماسک تنفسی و لباس حفاظتی به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال اهدا شده است.

دکتر کریمیان ادامه داد: در حوزه درمان نیز تجهیزاتی شامل اکسیژن مایع، بای پپ، کپسول اکسیژن، کولرگازی، ساکشن و تجهیزات حفاظتی نظیر ماسک تنفسی و لباس حفاظتی به ارزش تقریبی ۲۳ میلیارد ریال اهدا شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: این کمک‌ها نمونه شایسته‌ای برای نشان دادن میزان خیرخواهی مردم استان ایلام در شرایط سخت مقابله با بیماری کرونا است که هم مورد رضایت خداوند و هم دعای خیر هم استانی های عزیزمان را در پی دارد.

وی ابراز امیداری کرد: با ادامه کمک‌های خیرین زمینه ارتقا سطح خدمات بهداشتی و درمانی استان و افزایش کمی و کیفی خدمات ارائه شده به جمعیت تحت پوشش استان فراهم شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار