فرمانده انتظامی استان ایلام؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:یکی دیگر از دلایل مهم موفقیت کارکنان نیروی انتظامی در برقراری امنیت، حمایتی است که از سوی خانواده‌های آن‌ها می‌شوند.
کد خبر: ۹۹۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ 05 October 2021

به گزارش تابناک ایلام، سردار القاصی مهر افزود: کارکنان انتظامی استان با احساس مسئولیت و تلاشی مضاعف در ماموریت‌های محوله و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم و جلب رضایتمندی آنان تلاش کرده اند.

وی گفت:با توجه به ادامه شیوع ویروس منحوس کرونا و اعمال محدودیت‌های تردد زائران از طریق مرز‌های زمینی از طرف کشور عراق و همچنین توجه برخی از عاشقان اباعبدلله الحسین (ع) به اخبار منتشره و کذب مبنی بر تردد زاوار در مرز مهران، با موج ورود زائران به استان و شهر مهران روبه رو شدیم.

القاصی مطرح کرد: کارکنان انتظامی استان بلافاصله با احساس مسئولیت بعنوان اولین سازمان پای کار آمدند و در ورودی‌های استان، مسیر‌های مواصلاتی و تمام معابر شهر مهران و پایانه مرزی "شهید سپهبد قاسم سلیمانی" استقرار یافتند و در این مدت در جهت تامین امنیت و آرامش زائران تلاش کردند.

وی گفت: با رایزانی صورت گرفته با مسئولان عراقی و موافقت تردد موقتی زائران از پایانه مرزی مهران، کارکنان پلیس در گیت‌های ورود و خروج از کشور در جهت سهولت تردد و عدم اتلاف وقت زائران با اخلاص عمل تلاش کردند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار