استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: با وجود اینکه امسال در بسیاری از استانهای کشور به دلیل کمبود مرغ در بازار شاهد نوسانات و گرانی مرغ بودیم در استان ایلام بازار آرامی از نظر تثبیت قیمت مرغ داشتیم.
کد خبر: ۹۹۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰ 04 October 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری افزود: به منظور تسریع در مدیریت و کنترل قیمت میوه و تره بار باید هرچه سریعتر میدان میوه و تره بار مرکز استان با محوریت شهرداری راه اندازی شود.

وی گفت:با وجود تغییر قیمت کرایه، حامل های انرژی، دستمزد و بیمه هنوز قیمت نان در استان تغییر نکرده و به خاطر افزایش هزینه های جانبی وزن چانه را کم کرده اند.

نوذری ادامه داد:در سفر ریاست جمهوری چهار اولویت مهم استان در نشست با وزار و معاون اول رییس جمهور شامل نفت و گاز، زیر ساخت اربعین، کشاورزی و گردشگری که استان ایلام در آنها دارای مزیت است مطرح شد و از آنان خواسته شد که با توجه ویژه به این حوزه ها در راستای توسعه آنها مساعدت کنند.

وی اظهار داشت: این سفر قرار شد برای تکمیل سامانه گرمسیری ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار امسال و ۴۰۰میلیارد تومان نیز اعتبار خود طرح تخصیص داده شود تا فاز سه از کرمانشاه تا کنحانچم قبل از پایان سال تکمیل و به بهره برداری برسد.

نوذری ادامه داد:همچنین برای رفع مشکل گرانی میوه برنامه ریزی لازم برای توسعه کشت های گلخانه ای و باغات میوه در استان انجام گیرد تا بخش زیادی از واردات میوه به استان کاهش یابد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار