مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام؛
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: نیروگاه پالایشگاه گاز این استان از ابتدای سال جاری تاکنون با هدف یاری رساندن به تامین برق مورد نیازکشور و در راستای مسئولیت های اجتماعی ۳۷ هزار و ۹۲۹ مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق کرد.
کد خبر: ۹۹۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 04 October 2021

به گزارش تابناک ایلام، روح الله نوریان با بیان اینکه با پایان دوره تابستان و پیک بار شبکه تحویل انرژی الکتریکی به شبکه سراسری در چند روز گذشته این موضوع متوقف شده است، اظهار داشت: پالایشگاه گاز ایلام در سال ۹۸ مقدار ۲۷ هزارو ۵۷۸ مگاوات ساعت، در سال گذشته ۲۲ هزارو ۴۵۴ مگاوات ساعت و در سال جاری نیز ۳۷ هزارو ۹۲۹ مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق کرده است.

وی با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام به منظور جلوگیری از خاموشی های استان و در راستای مسئولیت های اجتماعی در طول ۵ سال گذشته برق به شبکه سراسری تزریق کرده است، اظهار داشت: نیروگاه پالایشگاه گاز ایلام بازویی توانا برای کمک به تامین برق شبکه غرب کشور است، در فصل تابستان امسال نیز برای جلوگیری از خاموشی‌ها، به شرکت مدیریت شبکه برق ایران کمک کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تاکید کرد: انرژی تحویلی به شبکه در شش ماهه اول امسال  ۶۹ درصد نسبت به شش ماهه اول سال گذشته افزایش یافته است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار