استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند از بسیاری از خدمات و رفاهیات نظیر اضافه کار، ماموریت، رتبه‌بندی و سایر خدمات محروم شوند.
کد خبر: ۹۹۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 03 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری بیان دشت: تنها راه عبور از بحران کرونا و پایان دادن به ابتلا و مرگ و میرهای ناشی از آن انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی  از دانشگاه علوم پزشکی استان نیز خواست در مراکز پرجمعیت شهر به صورت یک کار نمادین و فرهنگی گروه های تزریق واکسن مستقر کند تا با فرهنگ سازی افراد ترغیب به زدن واکسن کرونا شوند و به نوعی اعتمادسازی در جامعه ایجاد شود.

نوذری گفت: کلیه صنوف مختلف اعم از تالارها، باشگاه، صنوف ، نانوایی و سایر بازاریان باید کارت واکسیناسیون را در محل کار خود نصب و تداوم فعالیت آنها منوط به تزریق واکسن شود.

وی ادامه داد: اربعین کار بزرگ و جمعی بود و همه دستگاه ها پای کار بودند، بزرگترین افتخار مدیران استان خادم الحسین (ع) بودن آنهاست.

استاندار ایلام مطرح کرد: آموزش و پرورش استان ملزم به پیگیری بخشنامه تزریق واکسن دانش آموزان باید باشد تا به محض ابلاغ کار واکسیناسیون آنها به صورت مدرسه به مدرسه انجام گیرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار