مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام:
شنبه زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از تهیه و چاپ ۳ هزار جلد کتابچه راهنمای گردشگری استان به زبان انگلیسی برای معرفی ایلام در نمایشگاه اکسپو دوبی خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 03 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالمالک شنبه‌زاده، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام بیان داشت: برای شرکت در نمایشگاه اکسپو دوبی، سه هزار جلد کتابچه معرفی جاذبه‌های شاخص استان و همچنین نقشه راهنمای گردشگری به زبان انگلیسی برای معرفی هر چه بهتر ایلام به کشور‌ها تهیه شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: این کتابچه که به زبان انگلیسی چاپ شده شامل پیشینه تاریخی، جغرافیا، صنایع‌دستی، سوغات محلی، موسیقی بومی، مردم‌شناسی، یادمان‌های دفاع مقدس و مشخصات دفاتر، مهمانپذیر‌ها و هتل‌های استان است.

شنبه‌زاده ادامه داد: در این کتاب مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی و زیارتی ۱۱ شهرستان این استان به تفکیک آورده شده است.

او هدف از چاپ این کتاب را شناساندن مناطق جغرافیایی و جاذبه‌های گردشگری ایلام به گردشگران عنوان کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام بیان کرد : صنعت گردشگری به عنوان شاخه‌ای پویا از بخش خدمات بیش از هر فعالیت اقتصادی دیگر نیازمند معرفی و بازاریابی است.

شنبه زاده اضافه کرد: استان ایلام با بهره‌مندی از تاریخ و میراث ده هزارساله از زندگی اجتماعی بشر، گردشگری دفاع مقدس و گردشگری مذهبی از ظرفیت بالایی برای جلب گردشگران برخوردار است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار