مدیر پژوهش‌سرای فرهیختگان ایلام:
مدیر پژوهش‌سرای فرهیختگان ایلام گفت: آزمایشگاه نانوفناوری این مرکز موفق به کسب رتبه ۱۴ آزمایشگاه های کشور شد.
کد خبر: ۹۹۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 02 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سعدالله نبوی نژاد بیان داشت: این موفقیت در شرایط سخت پاندمی کرونا در سال ۱۳۹۹ و رقابت با استان‌های بزرگ کشور با تلاش دلسوزانه مربیان و پرسنل توانمند این مرکز حاصل شده است.

وی اظهار کرد: هر ساله ارزشیابی عملکرد آزمایشگاه های تجهیز شده علوم و فناوری نانو توسط باشگاه نانو بر اساس ملاک و معیارهای ارزشیابی ماننددوره های برگزار شده به صورت تئوری و عملی، میزان فعالیت آزمایشگاه ها در میزبانی نشست‌ها و دوره‌ها، مشارکت مرکز برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای حضور در جشنواره و المپیاد دانش‌آموزی نانو و تعامل و همکاری با باشگاه نانو از ملاک های ارزشیابی این مراکز است.

مدیر پژوهش سرای فرهیختگان ایلام کسب دو مقام اول جشنواره کشوری نانو، کسب مدال طلای دوازدهمین المپیاد کشوری نانو، برگزاری مسابقه «نانو را معرفی کن»، برگزاری همایش منطقه ای غرب کشور با عنوان «نانوآموزان زاگرس تا خلیج فارس»، برگزاری دوره های مهارت محور مجازی، برگزاری وبینارهای ترویجی، شرکت کارشناسان مرکز در دوره‌های کشوری را از جمله موفقت‌ها و فعالیت‌های این مرکز در سال قبل عنوان کرد.

نبوی‌نژاد تصریح کرد: با ابلاغ شیوه نامه وزارتی پژوهش‌سراها، دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی جهت بهرمندی از خدمات پژوهش سرا ابتدا باید عضو پژوهش سرا شوند و سپس از خدمات این مراکز بهرمند شوند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار