استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت:از تمامی زائران ورودی که از طریق مرز مهران وارد کشور می شوند، تست گرفته می شود.
کد خبر: ۹۹۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 01 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری افزود:همه تمهیدات و برنامه ریزی ها توسط دانشگاه علوم پزشکی برای آزمایش کرونا با همکاری هلال احمر و نیروهای مسلح در پایانه مرزی انجام شده و در این راستا هیچ مشکلی نداریم.

وی ادامه داد:خوشبختانه شاهد نظم و انسجام و کار شبانه روزی نیروهای دانشگاه علوم پزشکی در پایانه از تمامی زائران بودیم که این روند همچنان باید استمرار داشته باشد.

نوذری گفت: قرارگاه عملیاتی اربعین و ستاد اربعین استان، عملکردی مطلوب و رضایت بخش در برگزاری کنگره اربعین در پایانه مرزی مهران داشتند و از نظر تغذیه، آب معدنی و ارائه خدمات به زائران توسط دستگاه ها با همه ظرفیت و توان در حال انجام است.

وی افزود:پس از اربعین امسال، کارگروهی متشکل از دستگاه‌های مرتبط با برگزاری کنگره اربعین نقاط ضعف و قوت را احصا کنند تا بتوانیم براساس این نقاط ضعف و قوت، اربعین سال آینده را هر چه بهتر و باشکوه تر از سال قبل برگزار کنیم.

استاندار ایلام مطرح کرد:دانشگاه علوم پزشکی پس از انجام آزمایش در صورتیکه کرونا هر شخص مثبت باشد، باید علاوه بر ارائه آموزش های لازم، با وسایل نقلیه مجزا شخص را راهی محل سکونت خود کند و همچنین از طریق سامانه مبتلا بودن آن شخص را به استان مبدا اعلام کند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار