کد خبر: ۹۹۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 30 September 2021

حمید سجادی درباره میزان بدهی‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: اجازه بدهید این موضوع در طبقه‌بندی محرمانه تلقی کنیم برای مدیریت بهینه دو باشگاه بهتر است اطلاعات مالی فعلاً مدیریت شود زیرا اطلاعات و اخباری است که وقتی به سمت مجمع عمومی سالیانه می‌رویم باید با حسابرسی سالیانه منتهی به تیر 1400 انجام شود.این حسابرسی در حال انجام است و شب گذشته تأکید کردیم گزارش حسابرسی تهیه شود تا به سمع و نظر مردم برسد.

وی افزود: به این دلیل که تاکنون گزارش‌ها تهیه نشده اعداد و ارقام مطرح شده قابل استناد نیست به همین دلیل می‌خواهم روی مبلغ بدهی‌های استقلال و پرسپولیس کار خبری انجام ندهیم. بدهی آنها و مشکلات مالی‌شان مربوط به امسال و سال گذشته نیست بلکه از سنوات گذشته مواردی بوده که به سال‌های بعدی موکول شده است.همه شرکت‌ها هم تقریبا چنین حالتی دارند بندهای حسابرسی هر سال آماده می‌شد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: برای راحت شدن خیال رسانه‌ها باید بگویم استقلال و پرسپولیس در سال‌های گذشته بیش از 20 بند حسابرسی داشتند اما در آخرین حسابرسی مربوط به استقلال تقریبا 10، 12 مورد از آن بندها کاهش یافته است. در جلسه با وزرای اقتصاد و دادگستری هم نسبت به گزارش ارائه شده تشکر کردیم به هر حال در یکی دو سال گذشته اتفاقاتی افتاده که بندهای گزارش حسابرسی کاهش پیدا کرده اما باید برای مطرح شدن دقیق موارد مالی باید منتظر مجمع عمومی سالیانه بمانیم. در آنجا موارد مالی به شکل دقیق مطرح می‌شود و هر چه مدیران باشگاه اجازه انعکاس آن را بدهند منتشر خواهد شد.

سجادی در مورد بحث حرفه‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: مشکل خیلی حاد و عجیب و غریبی اکنون در مسائل مالی پیش‌رو نداریم.

وی ادامه داد: من واقعا رنگی نیستم و برای هر دو تیم احترام قائل هستم برای تمام تیم‌های ملی احترام قائل هستم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری جلسه با مدیران باشگاه استقلال توضیح داد: در این جلسه مدیران استقلال برنامه‌ها را گفتند صحبت‌ها را مطرح کردند و گزارشی از وضعیت موجود باشگاه در زمینه‌های مالی و چشم‌اندازهای پیش‌رو ارائه کردند از مدیرعامل استقلال خواستیم گزارش حسابرسی سال مالی منتهی به تیر 1400 را زودتر آماده کند.

سجادی اضافه کرد: به زودی در خدمت همکاران عزیزم در باشگاه پرسپولیس در وزارت ورزش هستیم و می‌خواهیم با اعضای هیأت مدیره و سرپرست این باشگاه هم جلسه‌ای برگزار کرده و پای صحبت آنها بنشینیم.

وی در مورد اینکه چه زمانی تکلیف هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس مشخص خواهد شد گفت: در این زمینه هم فکر می‌کنیم و در حال بررسی هستیم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار