فرمانده انتظامی ایلام؛
فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به فراهم شدن تمهیدات لازم برای پذیرش زائران از مرز زمینی مهران گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از ۲ هزار اتوبوس برای انتقال زائران به شهرهای مبدا ساماندهی شدند.
کد خبر: ۹۹۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵ 28 September 2021

به گزارش تابناک ایلام، سردار دلاور القاصی مهر  بیان داشت: زائران موقع ورود به کشور صبر و تحمل داشته تا ضوابط برگشت آنها به صورت قانونی انجام شود.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس آماده انتقال و بازگشت زائران از پایانه مرزی مهران به سمت شهرهای محل سکونت هستند.

فرمانده انتظامی ایلام با تاکید بر پیشگیری از ازدحام و تجمع و انضباط بخشی برای بازگشت زائران گفت: امیدوارم زائران با رعایت قوانین و مقررات همچنین تدابیر در نظر گرفته شده از سوی مسوولان در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده های خود باز گردند.

سرهنگ القاصی مهر تصریح کرد: تخلفات حادثه ساز مشمول مرور زمان نمی شود، بلکه در هر زمانی پلیس می تواند خودرو راننده متخلف را متوقف کند.

وی یادآور شد: تیم های محسوس و نامحسوس و دوربین های کنترلی محورهای مواصلاتی فعال شده است تا در صورت تخلف خودروها در اولین پاسگاه به تخلف آن رسیدگی شود.

 سردار القاصی مهر ضمن تقدیر از همکاری مردم شهرستان مهران و مشارکت مسوولان تاکید کرد: در حوزه پیشگیری از جرایم، واحدهای تخصصی لازم و کافی پیش‌بینی‌ و تمام رده‌های پلیسی کاملا مشخص‌ شده و هیچگونه نگرانی برای تأمین امنیت زائران مرز مهران وجود ندارد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار