نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری؛
نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: موضوع اشتغال‌زایی، مسکن و ازدواج جوانان ایلامی نیز با مشکلات متعددی روبه‌رو است که نیازمند توجه جدی دولت‌مردان است.
کد خبر: ۹۹۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲ 24 September 2021

به‌گزارش تابناک ایلام؛ آیت‌الله سعیدی گلپایگانی در دیدار رییس‌جمهوری با نخبگان، علما، خانواده شهدا ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم بیان داشت: برای رییس‌جمهوری و اعضای دولت روز شنبه و جمعه فرقی ندارد و در تمام طول هفته همواره به‌دنبال کار و تلاش برای ارائه خدمت به مردم و آبادانی کشور هستند.

وی گفت: از ابتدای دولت جدید رییس‌جمهور و اعضای دولت در دل مناطق محروم حضور پیدا کرده‌اند و تمام دغدغه آنها تحقق منویات رهبر انقلاب مبنی بر خدمات رسانی مطلوب به مردم و تلاش برای رفع یا کاهش مشکلات و خواسته های جامعه است.

سعیدی گلپایگانی مطرح کرد: اگر همین رویه و تلاش برای توجه به فرامین و بیانات رهبر معظم انقلاب ادامه پیدا بکند، بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد و تلاش شبانه روزی دولت جدید موجب دلگرمی و امیدواری مردم برای دریافت خدمات بهتر و مطلوب تر می شود.

وی ادامه داد:: باید همگی صبر انقلابی داشته باشند زیرا حل مشکلات زمان‌بر است، اما جهت‌گیری دولت و نظام جهت‌گیری مثبتی است و این امیدواری وجود دارد که پیچ‌وخم‌های فعلی و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

نماینده ایلام گفت: بخشی از امنیت این مرز بر دوش خود اهالی مرزنشین این استان بوده‌ اما با وجود همه فداکاری‌ها ایلام یکی از استان‌های محروم کشور است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار