رئیس جمهوری؛
رئیس جمهوری اظهار داشت: سهم ما از صادرات به کشورهای منطقه نمی تواند ۲ درصد باشد و باید از ۲۰ میلیارد دلار به ۴۰ تا ۵۰ میلیارد دلار برسد که با یک اقدام سریع و کار جهادی امکانپذیر است.
کد خبر: ۹۹۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 24 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی  در دیدار با نخبگان استان ایلام بیان کرد:  آنچه که می‌توان از شهدا و هفته دفاع مقدس آموخت این است که رفع مشکلات کشور فقط با روحیه جهادی و بسیجی امکان پذیر است

وی افزود:مرز نه تهدید که یک فرصت بسیار خوب برای ارتباط مردم ۲ کشور ایران و عراق بویژه مردم ایلام است که ریشه فرهنگی، اعتقادی و باور و ایده با همدیگر دارند.

رئیسی ادامه داد:کارگروه اقتصادی و حقوقی بین دو کشور و حداقل بین استان‌های مرزی تشکیل شود، مسئله گردشگری و زیارت عتبات عالیات موضوع مهمی است.

وی بیان کرد: من همیشه از طریق مرز ایلام به زیارت عتبات عالیات می‌رفتم، بهترین مرکز برای این موضوع استان ایلام و مرز مهران است.

رئیس جمهوری گفت: توجه به فرهنگیان در برنامه کاری ما هست، همت کنید تشکیل اردوگاه دانش‌آموزی و مرکزیت فرهنگی را پیگیری کنید.

وی افزود:همه دستگاه‌های اجرایی کشور باید نسبت به اجرای حق و حقوقی که مطابق قانون در زمینه‌های مختلف به ایثارگران اهتمام بورزد، موضوع شغل و مسکن ایثارگران مورد توجه جدی ماست./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار