رئیس جمهور ؛
رئیس جمهور گفت:تلاش داشتیم تعداد زیادی از مردم کشورمان بتوانند به کربلا اعزام شوند اما دولت عراق فقط با حضور ۶۰ هزار نفر موافقت کرد و امکان افزایش آن برای دولت میزبان وجود ندارد.
کد خبر: ۹۹۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 24 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ آیت الله رئیسی در حاشیه زیارت یادمان شهدای قلاویزان مطرح کرد: در چنین اماکن مقدسی همه آنچه که برای تعالی انسان نیاز است، وجود دارد و همه خوبی‌ها در چنین پایگاه‌ها و جایگاه‌هایی نهفته است.

وی گفت: پیام شهیدان این است که نگذاریم آرمان‌های انقلاب و اطاعت از رهبری و ولی فقیه در جامعه کمرنگ شده و عدالت پایمال و عزت ملت ایران مخدوش شود.

رئیس جمهوری بیان کرد: تجلیل از شهدا ایثارگران و یادآوری دوران دفاع مقدس بسیار ارزشمند است و پیروزی کشور و پیشبرد امور در گرو پیروی و تداوم راه شهدا و ایمان و اخلاص آنان است.

رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان ایلام حق بسیار زیادی بر گردن مردم ایران دارد، گفت: مردم این دیار دلاورانه و با احساس تعقل و اخلاص در مقابل دشمنان، مقاومت و ایستادگی کردند و ۳ هزار شهید استان گواهِ بصیرت و فداکاری مردم این خطه است.

وی افزود: اگر مسیر شهیدان را به خوبی بشناسیم و زندگی خود را بر مبنای آن تنظیم کنیم، مسیر الهی را گم نخواهیم کرد و در مسیر شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی خواهیم بود./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار