رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: اخیرا اشخاصی طی تماس تلفنی با آژانس‌ها و ترمینال‌های مسافربری اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده‌اند.
کد خبر: ۹۹۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 24 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ علی جمالی بیان داشت: افرادی با تماس تلفنی تحت عناوین مختلف از جمله حمل کالا، وسایل، دریافت بار از باربری‌ها و تاکسی تلفنی‌ها درخواست سرویس کرده و از همان ابتدا شماره تلفن و مشخصات راننده را از مدیر و متصدیان آژانس دریافت می‌کنند.

او افزود: این افراد کلاهبردار ابتدا خود را به عنوان افراد موجه جامعه از جمله رئیس بیمارستان و یا ادرات جا زده که در ادامه با راننده تماس حاصل و به بهانه اینکه جهت واریز وجه بحساب راننده نیاز به اطلاعات کارت بانکی می‌باشد راننده اغفال شده را به پای عابر بانک کشانده و با شگرد‌های خاص مجرمانه، حساب آنان را تخلیه می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان ایلام با اشاره به اینکه متاسفانه طی روز‌های گذشته تعدادی از رانندگان تاکسی در شهرستان آبدانان فریب این شیوه کلاهبرداران را خورده اند، خطاب به مدیران و رانندگان آژانس‌های مسافربری و باربری بیان کرد: در هیج شرایطی به چنین افرادی اعتماد نکند و در صورتی که با چنین مواردی مواجه شدید، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و یا وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به کارشناسان ما اطلاع دهند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار