مدیر حوزه هنری ایلام:
مدیر حوزه هنری ایلام گفت: کارگاه گرافیک خلق پوستر« ایلام مهد پایداری و پایتخت خادمین اباعبدالله الحسین(ع)» به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 21 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدعلی قاسمی در کارگاه گرافیک خلق پوستر «ایلام مهد پایداری» عنوان کرد: امروز در این کارگاه، در خدمت استاد مجتبی مجلسی هم به صورت حضوری و هم در بستر فضای مجازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دانش این استاد در خصوص خلاقیت‌هایی که می‌تواند در رسالتی که هنرمندان در راستای تبیین مسائل فرهنگی و اجتماعی با آن روبرو هستند، بهره مند شویم و از طریق خلق اثر گرافیکی این مفاهیم ارزشی را به جهانیان عرضه و ارائه دهند.

وی تصریح کرد: این کارگاه آموزشی به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان ایلام از ۲۸ تا ۳۰ شهریور در محل سالن جلسات این نهاد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام به مدت سه روز پذیرای هنرمندان و علاقه مندان به هنر طراحی پوستر و گرافیک است.

مدیر حوزه هنری استان ایلام با بیان اینکه این کارگاه آموزشی تخصصی و پویش ملی به صورت آنلاین با حضور شرکت کنندگان برگزار می‌شود، بیان داشت: در پایان این دوره آموزشی از بین تولیدات و آثار هنرمندان و علاقه مندان شرکت کننده در این کارگاه، به سه اثر برتر مبلغ یک میلیون تومان اهدا خواهد شد.

قاسمی افزود: در استان ایلام افراد زیادی فارغ التحصیل در رشته گرافیک وجود دارد اما در خلق اثر و حضور هنرمندان در بستر جامعه و مکان‌های فرهنگی و هنری تعداد اندک است که نیاز به آسیب شناسی دارد.

گفتنی است کارگاه گرافیک خلق پوستر «ایلام مهد پایداری و پایتخت خادمین اباعبدالله الحسین (ع)» به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان ایلام به مدت سه روز با حضور هنرمندان رشته‌های گرافیک و طراحی پوستر و همچنین پخش از طریق فضای مجازی آغاز به کار کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار