رییس اتحادیه تاکسیرانی آبدانان گفت :بیش از ۶۰ درصد تاکسی های آبدانان فرسوده و از رده خارج هستند.
کد خبر: ۹۹۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ 20 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛سیدعباس ساعدی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت :جابجایی مسافر و حمل نقل درون شهری شهر آبدانان فقط از طریق تاکسی انجام میگیرد که بالغ بر ۱۲۰ دستگاه تاکسی بدون احتساب آژانسها این وظیفه را بر عهده دارند.

وی اظهار داشت :اکثر تاکسیها بالای ۱۵ سال عمر داشته و فرسودگی خودروها معضلی است که هم صاحبان خودروها و هم رفاه و آسایش مردم را آزار می دهد.

ساعدی خاطرنشان کرد :هزینه های سنگین تعمیر و استهلاک بالا درآمد این قشر را تحت تاثیر قرار داده و هزینه کردن آنها آفتابه خرج لحیم کردن است.

مسئول اتحادیه تاکسی های آبدانان با بیان اینکه کار کردن با این تاکسی ها دیگر مقرون به صرفه نیست گفت: تاکسیهای با عمر بالا باید تعویض و ناوگان حمل و نقل نوسازی شود.

وی بیان کرد :طرح جمع آوری خودروهای فرسوده سازکار گذشته نداشته و برای تهیه خودرو باید خودرو قدیمی را تحویل و نقدا خودرو جدید را خریداری کرد که این امر برای تاکسیدارانی که از کمترین درآمد برخوردار هستند مقدور و میسر نیست.

ساعدی تصریح کرد: با این حساب ناوگان تاکسی آبدانان هرگز نوسازی نخواهد شد و باید به فکر چاره بود.

وی از مسئولان ارشد استانی و متولیان امر خواست با رایزنی با شرکتهای خودروسازی شرایط تعویض خودروهای فرسوده را تسهیل تا ناوگان حمل و نقل درون شهری آبدانان نیز نوسازی شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار