رئیس مرکز علمی پژوهشی بسیج ایلام:
علیپور رئیس مرکز علمی پژوهشی بسیج ایلام از حمایت بسیج علمی ایلام از ۸۷ طرح پژوهشی و اختراع در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 20 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمود علیپور اظهار داشت: از ۸۷ طرح پژوهشی، اختراع و ابتکار که متعلق به جامعه نخبگان استان، توسط بسیج علمی حمایت شده است.

وی افزود: هم اکنون ۱۵ طرح نیز در دست اقدام است که حمایت‌هایی از این طرح‌ها در بخش‌های مالی و معنوی انجام شود.

رئیس مرکز علمی پژوهشی بسیج ایلام بیان داشت: از جامعه علمی نخبگان استان که صاحب ایده و خلاقیت هستند درخواست می‌کنیم طرح‌های خود را در راستای حل مسائل توسعه استان به رده‌های بسیج در مرکز استان و سطح شهرستان‌ها ارسال کنند که بتوانیم هم از این طرح‌ها حمایت به عمل آوریم.

علیپور اضافه کرد: بخش اول حمایت‌های مالی است که به صورت بلاعوض به اختراعات، ابتکارات و پژوهش‌های کاربردی اختصاص دارد، همچنین تسهیلات قرض الحسنه و کم بهره نیز در این راستا درنظر گرفته شده است.

حمایت مالی از طرح‌های نخبگان

وی عنوان کرد: در بخش تجاری سازی و بازاریابی نیز در بسیج شرکتی تشکیل شده که در مقیاس بالا حمایت‌های خود را از افرادی که صاحب ایده هستند و می‌توانند در عرصه مسائل و مشکلاتی که در سطح کشور و در سطح استان است تلاش کنند انجام می‌دهد.

علیپور ادامه داد: بسیاری از نخبگان به دلیل اینکه مسائل و مشکلات مالی داشتند و نمی‌توانستند از تسهیلات کم بهره برخوردار شوند، خوشبختانه شرایط خوبی هم اکنون در بسیج علمی استان برای حمایت از این اقشار فراهم شده است.

رئیس مرکز علمی پژوهشی بسیج ایلام مطرح کرد: واحدهای فناور هم به مدت ۲ سال فضای رایگان را در اختیار آنها قرار می‌دهد که این واحدهای فناور دانش بنیان شوند.

وی خاطرنشان ساخت: در مرکز رشد شهید شهریاری بسیج یکی از مراکز رشد در استان است که در این مرکز بیش از ۴۰ ایده خلاقانه جوانان در بخش‌های مختلف نفت و گاز، کشاورزی، خدماتی، عملیاتی شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار