معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تمامی تمهیدات لازم برای بازگشت زوار از مرز مهران نظیر استقرار تیم دانشگاه علوم پزشکی برای گرفتن تست از زائران ورودی به کشور، قرنطینه و استقرار اتوبوس برای اینکه زوار را به شهرهای محل سکونت خود انتقال دهند، بطور کامل اندیشنده شده است.
کد خبر: ۹۹۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 19 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ الیاس فتاحی  افزود:برای جلوگیری از افزایش شیوع کرونا و در راستای اجرای قانون منع ورود زائران به مرز مهران به تمامی مهمانسراها تاکید شده هیچ زائری را پذیرش نکند.

وی بیان داشت:نظارت بر رعایت دستورالعمل ها و اجرای پروتکل ها بهداشتی در فرودگاه ایلام، مناطق پرتردد نظیر فروشگاه و نانوایی ها و جلوگیری از اجتماع در آرامستان ها همچنان در دستور کار قرار گیرد.

فتاحی گفت:برای زواری که در مسیر برگشت به مرز مهران مراجعه می کنند اتوبوس تا مقصد در نظر گرفته شده و هماهنگی لازم در این راستا توسط کمیته های هماهنگی اربعین استان اتخاذ شده است.

وی ادامه داد:تمامی زوار که وارد پایانه مرزی مهران می شوند بلافاصله توسط اتوبوس های مشخص شده راهی شهرهای محل سکونت خود شده و به رانندگان نیز تاکید می شود از مسیر کمربندی حرکت کنند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار