فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام از اجرای طرح مقابله با قاچاق مهمات غیرمجاز در این استان خبر داد و گفت: در این راستا با تلاش ماموران ۶۱ قبضه انواع سلاح غیرمجاز کشف شد.
کد خبر: ۹۹۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 18 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: بدلیل اینکه سلاح غیرمجاز از عوامل بسترساز جرایم خشن در سطح جامعه به شمار می آید و جرایمی از قبیل سرقت‌های مسلحانه، تیراندازی‌های غیرمجاز، قتل‌های مسلحانه و غیره را به دنبال دارد، لذا پلیس استان با جدیت با دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز برخورد قطعانه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: ۶۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف و ۵۱ نفر متهم نیز در طرح مقابله با قاچاق سلاح و مهمات دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی ایلام همچنین به انهدام سه باند قاچاق سلاح و مهمات از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و گفت: همکاران ما در سطح استان علاوه بر انهدام ۳ باند قاچاق سلاح و مهمات توانستند از ابتدای سال تاکنون ۴۳۵ سلاح غیرمجاز را کشف کنند.

القاصی مهر به افزایش کشفیات ۳۴ درصدی سلاح و مهمات غیرمجاز در استان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مشابه سال قبل اشاره کرد و یادآور شد: تمام تلاش ماموران انتظامی در استان ریشه کن کردن قاچاق سلاح و مهمات در استان است که در این راه نیازمند همکاری و همراهی خوب مردم و مسوولان هستیم.

وی ادامه داد: پلیس با اقتدار و برابر قانون با عاملان فروش سلاح غیرمجاز برخورد قاطع خواهد کرد و از هم استانی های عزیز تقاضامندیم تا در صورت مشاهده این گونه موارد سریعا موضوع را به پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار