رییس فدراسیون والیبال ؛
رییس فدراسیون والیبال گفت:استفاده از ظرفیت بالقوه دانش آموزان و دانشجویان این استان باید در دستور کار قرار گیرد و اساس کار فدراسیون توجه به والیبال از مدارس و رقابت های بین مدرسه ای است.
کد خبر: ۹۹۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 14 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد رضا داورزنی افزود: : رشته والیبال بدلیل اینکه یک ورزش خانوادگی و فامیلی است و همه اقشار جامعه به آن علاقمند هستند، می توانیم با تلاش همه جانبه هیات والیبال استان با شناسایی استعدادها از روستاها و مناطق دوردست شرایطی را فراهم کنیم که بیشتر از ورزش والیبال استان ایلام شنیده شود.

وی بیان داشت: برای توسعه ورزش بانوان نیز ما باید بانوان ورزشکار و علاقمند را از سنین ۱۰ تا ۱۲ شناسایی کنیم که اگر این مهم تحقق یابد ورزش والیبال بانوان نیز در کشور توسعه خواهد یافت.

 داورزنی مطرح کرد: با وجود تمامی مشکلات نظیر شیوع کرونا، کمبود اعتبارات و سایر مسایل همچنان ورزش والیبال با قدرت به رشد خود ادامه می دهد و چون مسوولیتی را پذیرفتیم باید از هیچ تلاشی برای توسعه ورزش والیبال دریغ نکنیم. 

در پایان رای گیری مجمع انتخابات هیئت والیبال استان ایلام از مجموع ۱۷ آرا ماخوذه، امین حمیدپور با ۱۳ رای انتخاب و برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات ابقا شد./ع

بیشتربخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار