رییس جهاد دانشگاهی ایلام:
رییس جهاد دانشگاهی ایلام گفت: مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی این استان از بهمن ماه سال گذشته تاکنون بیش از ۵۰ رویداد آموزشی، ترویجی، و تخصصی را برگزار کرده است.
کد خبر: ۹۹۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ 14 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سید غلامرضا حسینی بیان داشت: برگزاری رویداد های آموزشی، ترویجی موجب ایجاد خلاقیت و نواوری در جوانان می شود و آنان را به سمت ابتکار و کار آفرینی خود سوق می دهد.

وی در خصوص مخاطبان مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی ایلام مطرح کرد: دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط، موسسات و دستگاه های اجرایی، کار آفرینان و فعلان حوزه سرمایه گذاری، تولید کنندگان و عرضه کنندگان، متخصصان و هنرمندان، علاقمندان این حوزه و همچنین اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها مخاطبان این مرکز هستند.

رییس جهاد دانشگاهی ایلام تاکید کرد: استراتژی پذیرش در این مرکز از سه طریق تکمیل فرم و مصاحبه، انتخاب اعضای برگزیده رویدادهای استارتاپی و اعضای باسابقه گروه های کار دانشجویی است که این تیم های با تصویب شورای استقرار جواز حضور در مرکز را اخذ می کنند.

وی تصریح کرد: این مرکز جهاد دانشگاهی در سه بخش ترویج( اطلاع رسانی عمومی، برگزاری رویدادها و فراخوان جذب ایده) نوآوری ( خلق و پرورش ایده، تیم سازی و شبکه سازی، برنده سازی و فنون ارایه و مذاکره) و شکوفایی ( تهیه بوم مدل کسب و کار، توسعه بازار و تامین مالی و همچنین اتصال به شبکه سرمایه گذاران) فعالیت می کند.

حسینی به برنامه های مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی ایلام از سال ۹۸ تا کنون اشاره کرد و افزود: ارائه ۶ هزار ساعت خدمات مشاوره، تولید سه هزار و ۴۰۰ محتوای ویدئویی و خدمات حوزه مبارزه با ویروس کرونا در بخش های مختلف از جمله اقدامات انجام شده این مرکز بوده است.

جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی غیر دولتی با رویکرد کارآفرینانه است که وظیفه این نهاد حلقه اتصال جامعه، دانشگاه و صنعت است.

جهاد دانشگاهی واحد ایلام در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۲ به همت جمعی از نیروهای متخصص فعالیت خود را آغاز کرد و دارای سه معاونت آموزشی، فرهنگی و پژوهشی است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار