مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اظهار داشت: طرح ملی اصلاح و بهینه سازی رایگان موتورخانه‌های مسکونی و اداری توسط شرکت گاز استان ایلام در حال اجراست.
کد خبر: ۹۹۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ 13 September 2021

به گزارش تابناک ایلام،عباس شمس اللهی در جلسه با مجریان و پیمانکاران اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه‌ها، خواستار تسریع در اتمام عملیات اجرایی بهینه‌سازی موتورخانه‌های مسکونی، تجاری و اداری ثبت نام شده استان شد.

او اظهار داشت: اصلاح و ترمیم عایق کاری موتورخانه، تنظیم مشعل و نصب رسوب گیر آب، سبب صرفه جویی در مصرف گاز مشترکین شده و به تبع آن کاهش هزینه گاز‌بهای آن‌ها نیز فراهم خواهد شد.

شمس الهی با بیان اینکه با اجرای این طرح گاز مصرفی واحد‌ها ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش می‌یابد، تصریح کرد: از ابتدای شروع این طرح تاکنون، ۹۷ مشترک در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که تاکنون اجرای ۶۹ مورد از بهینه‌سازی به‌صورت کامل انجام شده و ۲۸ مورد در دست اقدام و اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به برنامه‌های آتی این شرکت برای اجرای اصلاح و بهینه سازی موتورخانه‌های مسکونی و اداری اشاره و افزود : با توجه به اجرای مرحله دوم این طرح ملّی که موتورخانه واحد‌های اداری را شامل شده‌است، انتظار می‌رود که ادارات دولتی که دارای موتورخانه فرسوده یا راندمان پایین می‌باشند و مصرف گاز بیش از استاندارد دارند، قبل از شروع فصل سرما در سامانه https://goc.nigc.ir ثبت نام کرده و از مزایای این طرح ملّی بصورت رایگان بهره‌مند شوند.

شمس الهی اضافه کرد : با اجرای این موضوع مهم علاوه بر کاهش هزینه گاز‌بهای ادارات، گامی در صرفه جویی و کاهش مصرف گاز در فصل سرما برداشته خواهد شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار