استانندار ایلام؛
استانار ایلام گفت: هر مدیری نباید از نقد منصفانه اصحاب رسانه آزرده خاطر شوند بلکه باید نقد آنان را فرصتی ارزنده برای بهبود عملکرد خود بداند.
کد خبر: ۹۹۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 12 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری گفت:اگر انتخابات اخیر سالم، پرشور و با حضور پرشور مردم برگزار شد، تلاش شبانه روزی فرمانداران برای این مهم بسیار اثرگذار بود که از همه آنان تشکر و قدردانی می کنم.

وی بیان داشت:پس از انتصاب بعنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام سعی کردم به دلیل بافت قومی و قبیله ای این استان با معتمدان و بزرگان به بهترین شکل ارتباط داشته باشم و از نظر و ایده آنان برای توسعه و پیشرفت همواره بهره ببرم که در این راستا هیات اندیشه ورز سیاسی در استانداری تشکیل و از این هیات خواسته شد برای توسعه استان نظرات و ایده های خود را ارایه کنند.

نوذری افزود:همیشه سعی کردم در برخورد با مسایل، ملاحظات اجتماعی دیده شود و همواره بر توسعه ساختارهای اجتماعی و سیاسی تاکید داشتم.

استاندار ایلام گفت:: دولت تدبیر و امید با وجود شرایط تحریمی، حوادث طبیعی و شیوع کرونا برای توسعه و پیشرفت این استان از هیچ تلاشی دریغ نکرد که در این راستا نقش فرمانداران بی بدیل بود.

وی اظهار داشت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی ایلام در حال حاضر ۵۹ درصد است که قبلا این رقم تا ۳۰ درصد کاهش یافته بود.

نوذری ادامه داد: در نشست اخیر ستاد ملی کرونا اعلام شد هر استانی بیشتر تزریق واکسن داشته باشد به هر میزان که نیاز داشته به آن استان واکسن ارسال می شود.

وی افزود:شهرداران و دهیاران نقش مهمی در توسعه شهرها و روستا دارند و هر قدر افراد توانمند و با تجربه ای به کار گمارده شود بطور قطع موفق تر خواهند بود. /ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار