نایب رئیس شورای شهر توحید:
نایب رئیس شورای شهر توحید گفت: بیش از ۳۰ میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال جاری برای انجام اقدامات زیرساختی در شهر توحید، کهره و کزآباد در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۹۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ 12 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید شهبازی در جلسه با اعضای شورای شهر توحید بیان داشت: یکی از وظایف مهم و اصلی شوراها بسترسازی برای بروز و ظهور مشارکت عمومی مردم در امور مربوط به شهر است چرا که شوراها باید به عنوان پل ارتباطی مردم با مسوولان عمل کنند و در راستای توسعه پایدار و دستیابی به مدیریت شهری خوب و سالم ارتباط تنگاتنگی با نظام اداری و اقتصادی داشته باشند.

وی افزود: شوراها می‌بایست استقلال رای داشته باشند تا مصوبات آنها بعد از بررسی فرمانداری‌ به قانون تبدیل شود، اگر ارتباط مجموعه فرمانداری‌ با شوراها رابطه مناسب و معقولی نباشد، مطمئنا مردم شهر ضرر می‌کنند و روند سرعت توسعه کاهش پیدا خواهد کرد.

فرماندار شهرستان عنوان کرد: کار شورای اسلامی شهر و شهردار یک کارمیدانی و طاقت فرساست، مطالبات مردمی فراوان و مشکلات مختلف شهر زیاد و انباشته شده است، لذا از شورای اسلامی شهر توحید خواسته می‌شود که بستری ایجاد شود تا شهروندان بیشتر از فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر آگاه شوند چرا که حضور و پیگیری و مطالبه گیری از شهروندان، مناسب‌ترین راه برای شناخت مشکلات شهری و حل آنها است.

شورا رابط و منعکس کننده خواسته‌های مردم است

فرهاد جلیلیان‌ نایب رئیس شورای شهر توحید در تشریح این جلسه اظهار داشت: سعی اعضای شورای شهر بر این است که تنها شورا، شورای شهرداری نباشد بلکه شورا، شورای شهر باشد و اداره امور شهری و موضوعات مهم  و کلان را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه شورا به عنوان رابط و منعکس کننده خواسته‌های مردمی به مسوولان بود، ادامه داد: باتوجه به فاصله‌ای که در مناطق سه گانه شهری وجود دارد از نظر زیباسازی و همچنین اجرای پروژه‌ها قصد داریم‌ بخش اعظمی از بودجه شهرداری را به برنامه‌های زیرساختی در هر سه منطقه شهری اختصاص دهیم تا بتوانیم مناطق را از نظر رفاهی به هم نزدیکتر کنیم.

نایب رئیس شورای شهر توحید مطرح کرد: در جلسه گذشته شورای شهر توحید و فرماندار، توسط فرماندار بیش از ۳۰ میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال جاری برای انجام اقدامات زیرساختی در شهر توحید، کهره و کزآباد در نظر گرفته شد که تا به امروز ۳۵ درصد آن تخصیص داده شده و از فرماندار شهرستان درخواست شد که مساعدت لازم را جهت تخصیص صددرصدی این اعتبار انجام دهد تا ان‌شالله در آینده شاهد اقدامات زیرساختی از سوی شهرداری باشیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار