جانشین انتظامی استان ایلام:
جانشین انتظامی استان ایلام از افزایش ۶۴ درصدی کشف سلاح جنگی در استان ایلام طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۹۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 12 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حسین نجفی عنوان کرد: مهمترین موضوعی که به صورت ویژه به عنوان دغدغه اصلی مردم در دستور کار پلیس قرار گرفته است بحث سرقت بوده که ما در چند ماه گذشته، ۱۴ درصد افزایش کشفیات نسبت به مشابه سال قبل داشته‌ایم که بیشتر آنها به صورت علمی شده است.

وی بیان داشت: در جرائم خشن نیز کاهش خوبی داشتیم به صورتی که در نزاع دسته جمعی با کاهش ۸ درصدی و در نزاع‌های فردی شاهد کاهش ۶۲ درصدی بوده‌ایم و تمامی قتل‌های صورت گرفته نیز کشف شده‌اند.

نجفی به بحث مواد مخدر در استان اشاره و تصریح کرد: در این زمینه، استان پاکی هستیم اما افزایش کشفیات همکاران ما نشان دهنده این است که، موضوع مواد مخدر می‌تواند زنگ خطری برای خانواده‌ها باشد.

جانشین انتظامی استان ایلام مطرح کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر، ۴۴۵ درصد افزایش کشف داشته‌ایم به نحوی که پارسال ۱۲۰ کیلوگرم کشف شده اما در همین پنج ماهه ۶۵۸ کیلوگرم کشفیات داشته‌ایم که می‌طلبد خانواده‌ها توجه بیشتری به فرزندان خود داشته باشند.

وی، به کشف سلاح و مهمات در استان اشاره کرد و گفت: در پنج ماهه نخست امسال با افزایش ۶۴ درصدی کشف سلاح جنگی و ۲۳ درصد سلاح شکاری غیرمجاز روبرو بوده‌ایم.

جانشین انتظامی استان ایلام به موضوع کاهش تصادفات در سطح استان نیز اشاره کرد و افزود: در تصادفات وضعیت خوبی داریم و موید آن نیز ۶ درصد کاهش تصادفات در پنج ماهه امسال بوده است.

وی یادآور شد: در تصادفات برون شهری ۲ درصد، درون شهری هفت درصد، خسارتی پنج درصد، جرحی هفت درصد و در مجموع تعداد تصادفات فوتی، ۴۰ درصد در درون شهری کاهش داشته‌ایم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار