جانشین انتظامی شهرستان سیروان
سرهنگ پوزش جانشین انتظامی شهرستان سیروان گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری مرکزی، سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در سیروان حین سرقت دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۹۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 11 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ محمـد پوزش، جانشین انتظامی شهرستان سیروان با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

او تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان سیروان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان سیروان ادامه داد : ماموران کلانتری ۱۱ حین گشت‌زنی در یکی از کوچه‌های سطح حوزه استحفاظی، یکدستگاه خودرو سمند با سه نفر سرنشین در حوالی ساختمانی نیمه کاره را متوقف کردند.

او مطرح کرد: در بررسی صورت گرفته یک قطعه آهن زنبوری از آن‌ها کشف و با هماهنگی مقام قضائی افراد دستگیر شده جهت بررسی بیشتر به کلانتری دلالت داده شدند که در تحقیقات پلیس به تعداد ۳ فقره سرقت از اماکن اعتراف کردند.

سرهنگ پوزش با بیان اینکه سارقان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار