قطعا اگر آذر برای استانداری ایلام و یا هر مقام اجرایی در داخل استان انتخاب می شد لابی برای حذف وی توسط سیاسیون امری کاملاطبیعی ورقابتی تلقی میشد ولی اینکه یک ایلامی  با اتکا و شاخص های علمی و توانایی خود در حال رشد است پذیرفتنی نیست عده ای در داخل استان با پیش کشیدن مسائل فرعی و درون استانی  برای حذف فرزندان استان در سطح کلان تلاش کنند. 
کد خبر: ۹۹۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 06 September 2021

تابناک ایلام، مجتبی کاور : سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان وگمانه زنی ها معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از سوی ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم منصوب شد . معاونی که پیش تر نام عادل آذر برسر زبان ها بود ولی طومار نویسان هم ولایتی وی که خود را وکیل و قیم مردم  استان ایلام معرفی کرده اند  این فرصت را از فرزند دیار زاگرس گرفتند .

 حضور عادل آذر به عنوان یک ایلامی همان طور که در یادداشت قبلی اشاره کردیم  یک فرصت برای توسعه استان ایلام و هموار کردن مسیر برای استفاده از توانمندی فرزندان استان در بدنه اجرایی دولت بود که متاسفانه عده ای که  همواره به دنبال عدم توسعه ایلام هستند با نوشتن طومار به نام مردم ایلام که بیشتر دنبال منافع حزبی و سیاسی خود هستند پایانی بود برفرصت توسعه واستفاده از توانمندی فرزندان  استان ایلام در دولت سیزدهم نه عادل آذر!

بدون شک طومار نویسان به زعم خود پیروز میدان لابی گری  حذف آذر هستند که خود یک اشتباه بزرگ است چرا که بیش از اینکه آذر حذف شود این خود آنها هستند که حذف شده هستند چرا که آذر بدون لابی و کمک تنها بر اساس توانمندی و دانش خود یکی از اصلی ترین گزینه های معاونت رئیس جمهور و رئیس استخدامی کشور بود ،حال این سوال مطرح می شود که آیا طومارنویسان  چه خطری احساس کردند که این چنین در سطح کلان خود زنی کردند آیا با این خود زنی آنها فرصت برای استفاده از ظرفیت خود طومارنویسان و یا دیگر فرزندان ایلام در مقام کلان اجرایی  ومیانی فراهم خواهد شد ؟

قطعا اگر آذر برای استانداری ایلام و یا هر مقام اجرایی در داخل استان انتخاب می شد لابی برای حذف وی توسط سیاسیون امری کاملاطبیعی ورقابتیتلقی میشد ولی اینکه یک ایلامی  با اتکا و شاخص های علمی و توانایی خود در حال رشد است، پذیرفتنی نیست عده ای در داخل استان با پیش کشیدن مسائل فرعی و درون استانی  برای حذف فرزندان استان در سطح کلان تلاش کنند. 

متاسفانه این افراد طومار نویس بیش از آنکه به فکر وحدت درون استان برای توسعه همه جانبه جناح های سیاسی و فرزندان استان باشند همچنان اصرار در مسیر منسوخ شده گذشته دارند بدون  اینکه ذره ای به این فکر کنند  دیر یا زود نام این افراد که به نمایندگی از مردم استان طومار نوشته اند برای همگان مشخص خواهد شد !

اینکه عده ای اندک در استان بخواهند با طومار نویسی به دنبال حذف فرزندان استان باشند یقین داشته باشند که خود آنها سالهاست در اذهان عمومی حذف شده اند و این اقدام آنها از گذشته تا کنون باعث عدم پیشرفت و توسعه نیروی انسانی در سطوح مدیریتی در سطح کلان شده و بر کسی هم پوشیده نیست .

با نگاهی به سطوح مدیریتی  در سطح کلان کشور در رده های مختلف شاهد آن هستیم سیاسیون  استان های مختلف علی رغم اختلاف فکری و جناحی  وقتی که بحث توسعه و یا استفاده از توان نیروهای آنها در سطح کلان مدیریتی مطرح باشد با ائتلاف وهمگرایی علاوه بر مطالبه گری، نردبان ترقی همدیگر را فراهم می کنند چرا که نیک می دانند حضور به عنوان مدیر در سطح کلان، توسعه  عمران ورفاه عمومی برای استان  آنها در پی دارد ولی در استان ما برعکس ائتلاف وتلاش برای خود زنی چیزی جز محرومیت ، فقر ، خودکشی و بیکاری و طومار نویسی در پی نداشته است دگر خودزنی  بس است به خودمان بیاییم !

 

 ته که نوشم نه‌ای نیشم چرایی

ته که یارم نه‌ای پیشم چرایی

بیشتر بخوانید :

عادل آذر فرصت یا تهدید!؟

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
دستی که طوماری برضد آذر نوشته رامن شخصا میبوسم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار