مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه ۲۳ روستا و ۴۵ واحد صنعتی در مناطق مختلف استان ایلام به مناسبت هفته دولت گازدار شدند، گفت: این تعداد روستا در شهرستان های چوار، ملکشاهی، آبدانان، هلیلان و سیروان قرار دارند.
کد خبر: ۹۹۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰ 06 September 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس اللهی از گازدار شدن ۲۳ روستا در نقاط مختلف روستایی استان خبر داد و افزود: از این تعداد روستای گازدار شده، ۱۳ روستا در شهرستان چوار، چهار روستا در ملکشاهی، سه روستا در آبدانان، یک روستا در سیروان و ۲ روستا در هلیلان قرار دارند.

وی با اعلام اینکه ۱۳ روستا شهرستان چوار گازدار شده‌ است، گفت: این روستاها شامل سرتنگ بیجار، چمن سیدمحمد بالا و پایین، سرپیتک، سرچم دهارون، پاچم دهارون، چشمه رمضان، سرچم لو، ریزه‌وند، قبله بالا و پایین، چم سارد و سرکمر بوده و ۵۲۶ خانوار با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران از نعمت گاز برخوردار شده اند.

شمس اللهی به گازرسانی به چهار روستای شهرستان ملکشاهی نیز اشاره کرد و یادآور شد: این روستاها شامل توت، گراب، دول کبود و نادرآباد هستند که با گازرسانی به این روستاها در شهرستان ملکشاهی، ۱۲۶ خانوار با میزان اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت گازدار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از افتتاح گازرسانی به ۲ روستای والادشته و سرچم نیز در شهرستان هلیلان با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال خبر داد و تاکید کرد: سه روستای ماهوته، مصطفایی و مولاب آبدانان و روستای چم شیر در شهرستان سیروان با مجموع ۲۱۲ خانوار و اعتبار ۴۶ میلیارد ریال نیز گازدار شدند.

وی همچنین از بهره برداری گازرسانی به ۴۵ واحد تولیدی صنعتی استان در هفته دولت با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال خبر داد و اضافه کرد: گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای تحقق نامگذاری سال جاری مبنی بر رفع موانع تولید و کمک به صنایع استان بوده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
درود بر فرماندار پرتلاش و جهادی شهرستان چوار در این مدت کوتاه خدمتش چوار را آباد کردن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار