استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : با توجه به درگیری استان در زمینه‌ کرونا و خدمت رسانی به این بیماران تجهیزات درمانی و پزشکی استان بشدت محدود و جوابگوی ایام اربعین نیست.
کد خبر: ۹۹۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 05 September 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا استان اظهار داشت: با توجه به درگیری استان در زمینه‌ کرونا و خدمت رسانی به این بیماران تجهیزات درمانی و پزشکی استان بشدت محدود و جوابگوی ایام اربعین نیست.

وی افزود: در صورت برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی فراهم‌ کردن امکانات در مرز مهران نیازمند عزم ملی بوده و از ظرفیت تمام استان ها برای تجهیز و تقویت زیر ساختهای مهران در حوزه های مختلف برای خدمت رسانی به زائران باید استفاده شود.

استاندار ایلام یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه را واکسیناسیون تمام مردم استان اعلام کرد و یادآور شد: در صورت برگزاری پیاده روی اربعین امکان تردد ۵۰۰ هزار نفر به عتبات عالیات وجود داشته که به طور معمول ۶۰ درصد این جمعیت از مرز مهران عبور می‌کنند.

نوذری خواستار توجه وهمکاری همه مسوولان در این زمینه شد و تاکید کرد: نیازمندی های مرز مهران در ایام اربعین به مسئولان کشوری در ستاد ملی کرونا اعلام شده و دوباره پیگیری خواهد شد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
جهانیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
هرسال به هوای اربغین بودجه میگبرید نمیدانیم کجا میره من 6 بار رفتم هر مرتبهاز سری بعد بدتر
اتوبوس خط واحد واسه مهران تا مرز صلواتی گداشتن اما حرکت که کرد از رایرین پول میگیرند در برگشت اتوبوس ها هر نرخی که دلشون بخواد از زایر خسته و درمانده میگیرند جاده ایلام مهران هم که الا مشالله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
بی عرضه های دولت قبل فقط این 8 سال شعار دادند پس این همه بودجه اربعین کجاست؟؟ صدها مصاحبه و سخن کذب و چاخان از شما و آقای دشتکی و کرمی در ایام اربعین هرسال شنیده شده!!!
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
یکی از خوبی های کرونا همین برگزار نشدن اربعینه،
واقعا هرسال این وقت ها ایلام ترسناک وکثیف می شد
پس باید گفت کرونا مچکریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار