مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: سه نقاهتگاه بیماران‌ کرونایی در سه شهرستان این استان با تجهیزات ارسالی جمعیت هلال احمر کشور تجهیز شده است.
کد خبر: ۹۸۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 31 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر علی اکبری اظهار داشت : این نقاهتگاه ها در شهرستان های دره شهر، آبدانان و دهلران برپا شده است.

وی ادامه داد: این نقاهتگاه ها به ۳۰ تخت بیمارستانی و ۲۰ تخت خوابگاهی، ست امکانات اولیه پزشکی نظیر ساکشن، ترالی پانسمان و دستگاه ساکشن و کپسول اکسیژن مجهز شده است.

مدیرعامل هلال احمر ایلام تاکید کرد: این نقاهتگاه ها در سالن های ورزشی سپاه پاسداران تعیین شده از سوی ستاد کرونای شهرستان‌ها و با نظر دانشگاه علوم پزشکی و ستاد استانی کرونا مورد استفاده برای بیماران کرونایی قرار خواهند گرفت.

علی اکبری به سایر فعالیت‌های این جمعیت در حوزه کرونا اشاره کرد و گفت: مشارکت در طرح شهید سپهبد سلیمانی در کنار سپاه پاسداران و دانشکاه علوم پزشکی ، اجرای طرح نذر سلامت، آمران سلامت، کنترل مبادی مرزی، مشارکت در طرح اعمال محدودیت تردد در ورودی های استان، توزیع بسته هالی معیشتی و پرداخت کمک هزینه به بیماران کرونایی و همکاری اعضا در مراکز واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی از جمله این خدمات است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار