مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌ها دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور گفت: ۲۰ هزار طلبه خواهر و برادر جهادی در بخش های مختلف مبارزه با کرونا فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۸۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ 30 August 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین بهمن وحدتی آراسته  بیان داشت: طلبه ها در این مدت با تلاش، از خودگذشتگی بی منت، همکاری و همراهی لازم با کادر درمان، تغسیل و تدفین متوفیان کرونا، مراقبت از بیماران بستری در بخش کرونا، حضوری مستقیم در این عرصه داشته اند و سربازان گمنام مقابله با ویروس کرونا هستند.

وی گفت:عمده فعالیت های طلاب در بیمارستان ها، مراکز درمانی، آرامستان ها و مشاوره بود که در این راستا نیز تعدادی از طلاب جان خود را به علت ابتلا به ویروس کرونا از دست دادندو یا بیمار شدند.

وحدتی ادامه داد:: طلبه ها به خاطر جایگاه ویژه ای که در بین مردم دارند همواره در نوک پیکان هجمه های دشمن قرار دارند و دشمنان با تربیت افرادی طلبه نما و معرفی آنها در فضاهای مجازی با اقدامات ناشایست و دور از شان طلبگی، سعی در تخریب قشر طلاب و روحانیت واقعی دارند.

وی بیان داشت:مردم باید با داریت و بینش اجتماعی و افزایش سطح سواد رسانه ای مجازی خود هر موضوعی را زود باور نکنند بلکه باید از خدعه های دشمنان آگاهی یابند چرا که دشمن با تمام توان خود در حال هجمه علیه جمهوری اسلامی و دلسرد کردن مردم از نظام است.

 مسوولان از این قشر در معرض آسیب، حمایت های بیشتری کنند تا با فراغ بال بیشتری به تحصیل، تذهیب و وظایف محوله خود بپردازند./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار