مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: پروژه های راهسازی محور ایلام-بدره- دره شهر به منطور توسعه زیرساخت های استان سرعت می گیرند.
کد خبر: ۹۸۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ 30 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالله بهادری در بازدید از طرح‌های راهسازی محور ایلام-بدره- دره شهر- پل گاومیشان بر تسریع اجرای این طرح‌ها تأکید کرد.

وی افزود: محور ایلام- بدره- دره شهر- پل گاومیشان یکی از محورهای اصلی استان است که عملیات ارتقای آن به یک محور ایمن و چهارخطه در چند نقطه در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام افزود: در محور مذکور از خروجی شهر ایلام (فرودگاه شهدای ایلام) تا تقاطع ملکشاهی، منطقه چشمه شیرین حدفاصل شهرستان بدره- دره شهر، ورودی و خروجی شهر دره شهر تا پل گاومیشان عملیات ارتقای مسیر ارتباطی به چهارخطه آغاز شده و با تمهیدات درنظرگرفته شده اجرای عملیات راهسازی در این قطعات با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.

بهادری تصریح کرد: با تکمیل این طرح‌ها حدود ۴۶ کیلومتر از محور ایلام به پل دختر در استان لرستان به بزرگراه ارتقأ خواهد یافت و تلاش ما این است که بتوانیم با تأمین اعتبار لازم پروژه‌های دیگری در محور یادشده برای تبدیل به چهارخطه تعریف کنیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
تو متن خبر، یک کلمه در رابطه با مسیر قاضی خان به بدره اشاره نشده، حالا چه جور و با استناد به کدام تکنیک خبری حرف از بهره برداری آن می زنین. تابناک تو هم مثل دولتمردان کذاب شدی!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
دو هفته تموم شد، مگا پروژه قاضی شاه، بدره افتتاح شد یا نه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار