فرمانده انتظامی شهرستان ایلام:
سرهنگ موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: همه باید برای حفاظت و صیانت از منابع ملی تلاش کنند.
کد خبر: ۹۸۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ 30 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در دیدار با فرمانده یگان حفاظت مسکن، شهرسازی و اراضی ملی استان ایلام، بر لزوم ارتقای آگاهی مردم جهت صیانت و حفاظت از اراضی ملی تاکید و عنوان کرد: مشارکت همه جانبه مردم برای تحقق این امر ضروری است و همه باید برای حفاظت و صیانت از منابع ملی تلاش کنند.

او درباره نقش اراضی ملی به عنوان یکی از منابع مهم در حیات بشری، بیان داشت: حفظ و نگهداری از این منابع ، مسئولیتی است که نیازمند تعامل همگانی است و در این رابطه نیروی انتظامی شهرستان تا حد توان کمک خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام، تصریح کرد: حفظ اراضی ملی باید تبدیل به فرهنگ عمومی شود و در جایی که نیاز به حضور ما باشد حتماً همکاری خواهیم کرد.

در ادامه این دیدار، سرهنگ فریدون یاسمی فرمانده یگان حفاظت مسکن و شهرسازی و اراضی ملی استان ایلام نیز ضمن تقدیر در خصوص تعامل پلیس با مسکن و شهرسازی، گفت: همکاری و تعامل ضمن جلوگیری از تصرف اراضی دولتی تاثیر زیادی در برقراری حفاظت از عرصه‌های اراضی ملی در پی داشته است.

او امنیت را لازمه اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها در هر سازمانی دانست و تاکید کرد: تلاش‌ها و خدمات خالصانه پلیس در برقراری نظم و امنیت و تأمین رفاه و آسایش مردم ، خدمتی بزرگ ، جهادی ، مقدس و ارزشمند محسوب می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت مسکن، شهرسازی و اراضی ملی استان ایلام، اظهار داشت: همکاری اداره کل مسکن و شهرسازی و نیروی انتظامی موجب کاهش تصرف اراضی ملی است و همکاری نیروی انتظامی در این حوزه طی سنوات گذشته ستودنی بوده و ما دست آن‌ها را به گرمی می‌فشاریم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار