مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: مردم نیکوکار این استان در پنج ماهه نخست امسال بیش از ۱۶.۵ میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده اند.
کد خبر: ۹۸۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱ 30 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ قنبر موسی نژاد با اشاره به اینکه میزان صدقه هدف گذاری شده و قابل پیش بینی برای امسال حدود ۴۰ میلیارد ریال است، گفت: میزان صدقه جمع آوری شده تاکنون حدود ۴۲ درصد میزان هدف گذاری شده و برنامه تا پایان امسال است.

وی با عنوان اینکه صدقات مردم نیکوکار این استان از طریق بیش از ۵۸ هزار صندوق جمع آوری می‌شود، تصریح کرد: حدود ۶.۵ ریال صدقه نیز در این مدت از طریق غیرحضوری و به روش الکترونیک جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه به پرداخت صدقه به روش‌های الکترونیکی و غیر حضوری اشاره کرد و گفت: به منظور دسترسی آسان هم استانی‌های عزیز به پرداخت صدقه روش‌های گوناگونی در این زمینه طراحی شده است.

وی به افزایش پرداخت صدقه به روش‌های غیر حضوری اشاره کرد و گفت: علاوه بر درگاه‌ها و ابزارهای گوناگونی که در این زمینه طراحی و در اختیار مردم قرار گرفته است کارکنان حوزه مشارکت‌های این نهاد به منظور دسترسی راحت مردم به پرداخت غیرحضوری صدقات به درب منازل مردم و مشترکین صدقات مراجعه و از طریق دستگاه‌های پوز اقدام به جمع آوری صدقات مردم خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه به مصارف صدقات اشاره کرد و گفت: صدقاتی که ماهیانه جمع آوری می‌شود در زمینه کمک به تأمین مسکن نیازمندان، خدمات درمانی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان، کمک به تأمین جهیزیه زوج‌ها و به نیازمندان هزینه می‌شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار