مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: ۴۰ درصد مجموع صدقه پرداختی مردم این استان امسال بصورت غیرحضوری پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۸۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 30 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ قنبر موسی نژاد بیان داشت: مردم نیکوکار این استان در ۵ ماهه نخست امسال بیش از ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ریال صدقه پرداخت کرده اند که ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن بصورت غیرحضوری پرداخت شده است.

وی به پرداخت صدقه از طریق روش های الکترونیکی و غیر حضوری اشاره کرد و گفت: به منظور دسترسی آسان مردم به پرداخت صدقه روش های گوناگونی در این زمینه طراحی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام تصریح کرد: علاوه بر درگاه ها و ابزارهای گوناگونی که در این زمینه طراحی و در اختیار مردم قرار گرفته است، کارکنان حوزه مشارکت های این نهاد به منظور دسترسی راحت مردم به پرداخت غیرحضوری صدقه به منازل مردم و مشترکان صدقه مراجعه و از طریق دستگاه های پوز اقدام به جمع آوری صدقات مردم خواهند کرد.

موسی نژاد یادآور شد: به همین منظور شماره کارت ۰۰۵۷‌‏- ۵۰۰۳‌‏- ۹۹۷۹‌‏- ۶۰۳۷ و همچنین سامانه دریافت آنی پرداخت# ۰۸۴* ۸۸۷۷ * و همچنین ارسال عدد ۱ به سر شماره ۸۸۷۷ طراحی و در اختیار مردم نوع دوست استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه میزان صدقه هدف گذاری شده و قابل پیش بینی برای امسال حدود ۴۰ میلیارد ریال است عنوان کرد: میزان صدقه جمع آوری شده تاکنون حدود ۴۲ درصد میزان هدف گذاری شده و برنامه تا پایان امسال است.

وی با عنوان اینکه صدقات مردم نیکوکار این استان از طریق بیش از ۵۸ هزار صندوق جمع آوری می شود افزود: صدقه ای که ماهیانه جمع آوری می شود در زمینه کمک به تأمین مسکن نیازمندان، خدمات درمانی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان، کمک به تأمین جهیزیه زوج ها و کمک های ابن سبیل به نیازمندان هزینه می شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار