مشعل گاز در روستای چم شیر سیروان بمناسبت هفته دولت با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام و جمعی از مسوولان شهرستانی روشن شد.
کد خبر: ۹۸۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹ 30 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس الهی  در این آیین اظهار داشت: برای گازرسانی به روستای چم شیر ۳۴ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت گاز استان هزینه شده و بیش از چهار هزار و ۵۰۰ متر شبکه اجرا شده است.

وی با بیان اینکه با گازرسانی به روستای مذکور ۱۲۷ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند، افزود: از ابتدای تاسیس شرکت گاز تاکنون تعداد پنج هزار و ۱۰۰ علمک در شهرستان سیروان نصب شده و بیش از پنج هزار و ۹۶۷ مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه با توجه به گستردگی شهرستان مقدار ۴۴ کیلومتر خط فلزی و ۲۶۵ کیلومتر لوله پلی اتیلن در این شهرستان اجرا شده است، تصریح کرد: برای تامین پایدار گاز در این منطقه تعداد ۹ ایستگاه فشار شکن گاز نصب و راه اندازی شده است.

شمس اللهی تاکید کرد: شهرستان سیروان دارای ۶۳ روستاست که با تزریق گاز به روستای چم شیر، تعداد روستاهای گازدار شهرستان به ۶۱ روستا می‌رسد.

وی ادامه داد: گازرسانی به روستای تاریخی سراب کلان و نیز روستای چم روته در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجراست و بزودی عملیات گاز رسانی به این ۲ روستا نیز به اتمام می‌رسد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به روستای چم شیر سیروان با اشاره به اینکه در هر شهرستان و یا روستایی که پروژه‌ای افتتاح می‌شود، ردپای شرکت گاز استان ایلام مشهود است، گفت: شرکت گاز ایلام در بیشتر مناطق روستایی استان پروژه افتتاحی دارد که این مهم نشانه تلاش و کوشش و توجه به مناطق محروم استان است.

الیاس فتاحی با بیان اینکه شرکت گاز استان در بین دستگاه های خدمات رسان یکی از دستگاه های فعال در خدمات رسانی به مناطق روستایی است، اظهار داشت: بزودی و با افتتاح شهر پهله ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۷ درصد مناطق روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می ‌شوند که این موضوع باعث رضایت عمومی مردم از شرکت گاز شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار