رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: برگزاری باشکوه کنگره ملی سه هزار استان ایلام نیازمند استفاده حداکثری از ظرفیت خیرین، بخش خصوصی، شرکت های بزرگ، بانک ها در کنار منابع بخش دولتی است.
کد خبر: ۹۸۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 29 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ رحمت اله قیصوری در جلسه هماهنگی کمیته پشتیبانی و امور مالی کنگره شهدای استان ایلام اظهار داشت: باتوجه به گستردگی و ابعاد وسیع برگزاری کنگره باید از تمام ظرفیت ها و منابع دولتی استفاده و در کنار حوزه دولتی از سایر بخش های خصوصی و مردمی نیز بهره گیری شود.

وی افزود: به عنوان مثال باتوجه به تعداد زیاد مدعوین ارشد کشور باید مسائلی چون اسکان، تغذیه، ترابری، زیرساخت های اینترنتی، اهدای بسته فرهنگی و هدایا، مسائل بهداشتی و درمانی و حفاظت مهمانان برنامه ریزی شود.

قیصوری یادآور شد: نکته مهم و حائز اهمیت اینکه در برگزاری کنگره و صرف منابع چند موضوع رعایت صرفه جویی در هزینه کرد، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی مد نظر باشد.

وی اضافه کرد: همچنین باید در کنار برگزاری یادواره ها و اجلاسیه های کنگره، خدمات متنوع عام المنفعه در نقاط مختلف استان ایلام با اسم شهدا انجام شود و تمام افتتاح پروژه ها و مسابقات ورزشی مزین به نام کنگره و شهدا باشد.

وی از شهرداری های استان به ویژه ایلام خواست فضاسازی های شهری و نصب اِلمان های مرتبط با کنگره و موضوع شهدا در ورودی های هر شهر در دستور کار داشته باشند.

قیصوری از اعضای کارگروه پشتیبانی و امور مالی کنگره خواست به منظور نیازسنجی و احصای خواسته های کنگره با روسا و اعضای سایر کمیته ها ارتباط بگیرند.

وی تاکید کرد: کنگره شهدا نیازمند یک جریان قوی فرهنگی در بین جامعه است و همه اقشار مردم باید در برگزاری کنگره ورود کنند تا یک مراسم باشکوه مردمی در شان استان ایلام و شهدای این خطه برگزار شود و باید کنگره را یک عملیات بزرگ فرهنگی در استان تلقی کرد./م

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار