دادستان دهلران ورود کند؛
اقدام به شیفت بندی شرکت های مسافربری خصوصی بر اساس مفاد اساسنامه این شرکت ها و قانون حمل مسافر در نوع خود اقدامی تعجب آور از سوی سازمان پایانه های استان ایلام در این شرایط کرونایی است که جز سرگردانی مسافران به خاطر عدم نبود خودرو برای جابجایی ، خروجی دیگری در پی نداشته است.
کد خبر: ۹۸۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ 28 August 2021

تابناک ایلام ::شهرستان دهلران یکی از شهرستان های پر تردد مسافربری در استان ایلام به واسطه شرکت های متعدد کارگری و نزدیکی به استان خوزستان است که چندین شرکت مسافربری برابر قانون و اساسنامه خود مسافرین را جابجا می کنند. 

در روزهای اخیر مصوبه ای از سوی سازمان پایانه ها به برخی شرکت های دهلران مبنی بر شیفت بندی ابلاغ شده است که متاسفانه باعث اختلال جابجایی مسافرین در این شهرستان مرزی با درمای بالای 50درجه سانتیگراد شده است. 

اقدام شیفت بندی شرکت های مسافربری خصوصی بر اساس مفاد اساسنامه این شرکت ها و قانون حمل مسافر در نوع خود اقدامی تعجب آور از سوی سازمان پایانه های استان ایلام در این شرایط کرونایی است که جز سرگردانی مسافران به خاطر عدم نبود خودرو برای جابجایی ، خروجی دیگری در پی نداشته است. 

 برابر پیگیری خبرنگار ما معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران که رئیس شورای ترافیک این شهرستان است اقدام شیفت بندی را کاملا غیر قانونی عنوان کرد و  گفت : اگر سازمان پایانه ها تا چند روز آینده این تصمیم غیر قانونی خود را اصلاح نکند از طریق دادستان شهرستان تصمیمات لازم گرفته خواهد شد وانتظار می رود که سازمان پایانه ها برابر قانون اگر شرکتی تخلف دارد برخورد کند نه اینکه مسافران را سرگردان کند. 

به راستی وقتی قانون رقابت و تجارت و از همه مهمتر اساسنامه شرکت ها مشخص است چرا و بر اساس کدام قانون سازمان پایانه ها اقدام به شیفت بندی شرکت های مسافربری کرده است ، در این شرایط کرونایی تصمیم مسئولان سازمان پایانه ها بر چه اساس بوده است که مردم سرگردان شوند و صد ها راننده در این شرایط اقتصادی از کار بیکار شوند ؟!

 چرا باید مردم در این شرایط گرما و کرونا به خاطر عدم تامین خودرو برای مقصد خود در ترمینال دهلران سرگردان شوند آیا مدیرانی که این تصمیم را گرفته اند هیچ فکر کرده اند که باعث اختلال در جابجایی مسافرین و از طرفی بیکاری رانندگان شرکت ها که تنها راه امرار معاش آنها جابجایی مسافر است در یک شهرستان مرزی چه عواقبی در پی خواهد داشت ؟ 

 باتوجه به سرگردانی مردم در پایانه مسافری دهلران و مشکلاتی که این روزها برای مسافرین به وجود آمده است میطلبد استاندار ایلام ، سازمان بازرسی و نهاد های نظارتی و دادستان استان به موضوع ورود کنند که آیا شیف بندی ترمینال های مسافربری که هر کدام مجزا و برابر اساس نامه خود فعالیت می کنند قانونی است یا غیر قانونی چرا که در شرایط گرمای بالای 50درجه دهلران و از طرفی شرایط کرونا پذیرفتنی نیست که مردم سرگردان تصمیم مسئولان باشند. /م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
افسرده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
مشکل فقط شیفت بندی نیست ، یه شرکت متخلف به پشتوانه فامیل خود در اداره کل پایانه ها اومده وسط و با زور و قلدری اونم با دو تا ماشین درب و داغان میخواد جای یه شرکت قدیمی رو بگیره این وسط بازم شهروند و مسافر باید جلو آفتاب ویلان و سرگردان بشن
احمدی
|
Germany
|
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
سلام ، واقعا مشکلات عدیده ای برای مسافران به وجود آمده
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
واقعا کجای دنیا شرکت‌های مسافربری رو شیفت بندی کردن که برای دهلران شیفت بندی میکنید
امروز بیش از دو ساعت ترمینال دهلران با گرمای وحشتناک معطل ماشین بودیم که نداشتن و آخر میگن با ماشین شخصی برید اونم ۵ نفره تو این اوضاع کرونا
چرا کسی نیست پیگیر باشه
حسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
امروز شنبه میخواستم برم اهواز که ترمینال فقط ماشین شخصی بود ما چطور با ماشینهای شخصی بریم اگه خدای نکرده اتفاقی برامون بیوفته آیا اینها بیمه دارن ؟ آیا کسی جوابگو هست ؟ اونم در این شرایط کرونا که میگن برامون نمیصرفه باید ۵ نفره بنشینید؟
چرا هر روز قانونهایی میزارید که آخر به ضرر مردم تموم میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار