فرمانده انتظامی استان ایلام:
سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تکریم جانبازان، یک ضرورت و وظیفه دینی، ارزشی و انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۹۸۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 29 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با خانواده جانبازان بازنشسته، صفر لطفی زاده و علی زمان فریادی، بیان داشت: ما باید قدردان جانبازان بوده و این قدردانی فقط با زنده نگه داشتن یاد و هدف والای آن‌ها که همانا پشتیبانی از ولایت فقیه و پیروی از دستورات دین اسلام است ، محقق می‌شود.

او افزود: شهداء و جانبازان نقش بسزایی در ایجاد امنیت داشته و خانواده‌های آنان نیز به همان مقدار در ایجاد این امنیت سهیم اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام، ادامه داد: وجود نعمت آرامش در جامعه مرهون بزرگ مردانی است که با مجاهدت خود ، اقتدار و قدرت ایران را پایه گذاری و به جهانیان معرفی کردند.

او به راز ماندگاری نام و یاد شهداء در جامعه اشاره و مطرح کرد: راز ماندگاری نام و یاد شهداء و جانبازان ولایت پذیری آنان است و شهداء با اطاعت از ولایت فقیه توانسته اند راه سعادت خویش را سپری و از ارزش‌های اسلامی نیز پاسداری و حراست کنند.

او عنوان کرد: جانبازان گرانقدر با از خودگذشتگی، کلمه ایثار را به درستی معنا کرده و به راستی مجاهدان فی سبیل الله هستند و همسران و فرزندان آن‌ها با خدمتی که به جانبازان می‌کنند لحظه به لحظه اجر خداوند را برای خود به ارمغان می‌آورند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار