معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ؛
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: طی سه روز افزایش بیش از ۸۵ مورد بستری موقت در شهرستان چرداول داشته ایم که لازم است آموزش همگانی و تبلیغات میدانی در نقاط شهری و روستایی برای مقابله با کرونا افزایش یابد.
کد خبر: ۹۸۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴ 28 August 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ جمیل صادقی فر بیان داشت: وضعیت واکسیناسیون در چرداول مناسب و روبه رشد است و در روزهای آینده شاهد افزایش پوشش واکسیناسیون کووید ۱۹ در استان و چرداول خواهیم بود.

وی گفت:  یکی از برنامه های خوب در موضوع کرونا اجرای صحیح طرح شهید سلیمانی توسط سپاه بود که با توجه به آمار مبتلایان و بستری های موقت در چرداول لزوم اجرای این طرح باید در سریع ترین زمان ممکن اجرایی شود.

صادقی فر افزود:  پاشنه آشیل مقابله با کرونا در پیک پنجم عدم رعایت قرنطینه خانگی توسط مبتلایان و افراد دارای علائم است و در این روزهایی که آلودگی ویروس کرونا در سطح استان بسیار بالاست، بی احتیاطی و عدم رعایت پروتکل ها و حضور در تجمعات جریمه ای سنگین به بهای از دست دادن جان شیرین دارد.

وی ادامه داد: واکسیناسیون مادران باردار در استان با توجه به شرایط و ضوابط تعیین شده آغاز شده و مادران باردار بیشتر از هر زمان دیگری خودمراقبتی را در دستور کار قرار دهند و ترجیحا در خانه بمانند و مراقبت های دوران بارداری خود را فعالانه پیگیر باشند./ع

بیشتر بخوانید:

تزریق واکسن کرونا برای 11 هزار چرداولی

عودت بیش از یک هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو در طرح محدودیت های کرونایی در استان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار