امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت:استان ایلام و مردم شهیدپرور ما این مطالبه را دارند که استانداری قوی و شایسته، متخصص و متعهد، کارآمد و فساد ستیز با روحیه جهادی، مردم‌دار و ولایت‌مدار، مستقل و محرومیت‌زدا در استان مسئولیت داشته باشد.
کد خبر: ۹۸۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰ 27 August 2021

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار افزود:مردم استان ایلام وضع خاصی دارند، به‌رغم همه پایمردی هایی که برای نظام داشته‌اند به‌خاطر ضعف مدیریت مسئولان، چرا باید رکورددار گرانی در کشور باشد.

وی گفت:د: وزرا باید توجه ویژه‌ای به استان داشته باشند و به مشکلات مردم رسیدگی شود، اگر چنانچه مدیریت درستی در استان روی کار بیاد طبیعتاً مشکلات در کوتاه‌ترین زمان، حل خواهند شد.

کریمی تبار بیان داشت:دولت سیزدهم روی کار آمد و از مجلس رأی اعتماد گرفت، مردم به شعارهای که آیت‌الله رئیسی داشت و شعارهایی امیدآفرین بود، رأی دادند.

وی مطرح کرد:وقت آن است که دستگاه‌های امنیتی و قضائی به تکلیف خود در برخورد با نفوذی‌هایی که به کشور و مردم ضربه زدند، عمل کنند./ع

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Poland
|
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
سوابق بیش از 4 دهه پس از انقلاب اسلامی نشان داده است اصولگرایان هیچ توجهی به ايلام و سایر مناطق محروم ندارند! ايلام فقط دوره اصلاحات در کانون توجه بود و از اون‌موقع تا کنون هیچ پروژه جدید قابل ذکری در ايلام آغاز نشده است و صرفاً طرح ها و پروژه های زمان اصلاحات تکمیل شده!
راستی از 8 کارخانه بزرگ که در دولت احمدی نژاد تصویب شد چه خبر؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار