مدیر امور آبفای شهرستان چرداول:
پاکزاد گفت: امور آبفای شهرستان چرداول اقدام به لوله گذاری شبکه آب، به طول ۱۰۰ متر در شهر شباب و ۱۰۰ متر نیز در شهر آسمان به صورت امانی نمود.
کد خبر: ۹۸۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 25 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ اسماعیل پاکزاد مدیر امور آبفای شهرستان چرداول عنوان کرد: در راستای تکمیل شبکه آبرسانی و به منظور آبرسانی به نقاط مورد نظر، امور آبفای شهرستان چرداول اقدام به لوله گذاری شبکه آب ، به طول ۱۰۰ متر در شهر شباب و ۱۰۰ متر نیز در شهر آسمان به صورت امانی نمود.

او بیان داشت: این امور در راستای رسالت خطیر خود مبنی بر تامین و توزیع آب شرب بهداشتی ، تکمیل شبکه آبرسانی و در نهایت ارائه‌ی خدمات مطلوب آبرسانی به شهروندان، توسط عوامل اجرایی در شهر شباب اقدام به اجرای لوله گذاری به طول ۱۰۰ متر با استفاده از لوله پلی اتیلن ۱۱۰ میلی متر و ربط دو‌ خط ۱۱۰ پلی اتیلن با رعایت کامل استاندارد‌های لازم نمود و با اجرای آن مشکل افت فشار و قطعی آب شرب چندین ساله بیش از ۲۵۸ واحد تجاری و مسکونی این شهر رفع گردید.

او با اشاره به توسعه شبکه به طول ۱۰۰ متر لوله در شهر آسمان آباد نیز افزود: محله سلطان قلی سفلی شهر آسمان آباد مدت‌ها با افت فشار آب مواجه بود که این امور با اجرای ۱۰۰ متر لوله سایز ۶۳ میلیمتر پلی اتیلن مشکل افت فشار و‌ قطعی کوچه‌های نشاط ۱ و ۲ رفع و ۱۴ رشته انشعاب نیز استاندارد سازی گردید.

پاکزاد در پایان از همشهریان درخواست کرد: با صرفه جویی در مصرف آب به ویژه در ساعات اوج گرما، از قطعی و کاهش افت فشار در سایر مناطق جلوگیری کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار