استاندار ایلام؛
استاندار ایلام از آموزش و پرورش خواست در این زمینه رایزنی برای تامین اعتبار و خریداری را داشته و ۳۰ درصد اعتبار مورد نیاز از استان تامین می شود./
کد خبر: ۹۸۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 25 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد نوذری در شورای آموزش و پرورش استان ایلام اظهار داشت: اگرچه هنوز تصمیمی کلی و نهایی برای بازگشایی مدارس اخذ نشده ولی برای مدارس کم جمعیت بویژه روستایی که امکان فعالیت بصورت نیمه حضوری دارند، باید اقلام بهداشتی و ضدعفونی مورد نیاز دانش آموزان فراهم شود.

وی ادامه داد: سلامت دانش آموزان اولویت داشته و همه آنها فرزندان ما هستند که باید برای حفظ سلامت آنها تمامی امکات مورد نیاز فراهم شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: دانش آموزی که وارد مدرسه می شود، باید تمام عوامل اعم از اعضا خانواده و مدرسه و سرویس واکسینه شده باشند تا سلامت دانش آموزان مورد خطر قرار نگیرد.

نوذری همچنین با اشاره به نامشخص بودن وضعیت حضور دانش آموزان در مدارس در سال تحصیلی جدید یادآور شد: نباد هیچگونه اجباری برای تهیه لباس فرم دانش آموزان وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش به مدیران مدارس ابلاغ کند که برای لباس فرم سختگیری نداشته و از لباس‌های سال گذشته استفاده کنند.

استاندار ایلام همچنین با اشاره به اینکه ۱۴هزار دانش آموز روستایی استان نیازمند تبلت برای آموزش مجازی هستند از آموزش و پرورش خواست در این زمینه رایزنی برای تامین اعتبار و خریداری را داشته و ۳۰ درصد اعتبار مورد نیاز از استان تامین می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار