فرمانده انتظامی شهرستان دهلران
سرهنگ مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از کشف خودروی سرقتی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک سارق در شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۹۸۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 24 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: در پی دریافت خبری مبی بر سرقت یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در یکی از استان‌های همجوار پیگیری‌های پلیسی برای کشف خودرو و دستگیری سارق آغاز شد.

او افزود: مأموران انتظامی شهرستان پس از یک هفته تلاش یک دستگاه خودرو سواری پژو نقره‌ای رنگ را به علت ارتکاب سرعت غیرمجاز و رانندگی پر خطر در محور‌های مواصلاتی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ادامه داد: رفتار‌های غیر عادی و آشفته راننده این خودرو و نداشتن مدارک در حین اعمال قانون باعث شده افسر گشت قبل از هر اقدامی سوابق خودرو را از مرکز استعلام کرده و به سرقتی بودن خودرو پی ببرد که پس از هماهنگی با مراجع قضائی راننده خودرو دستگیر شد.

او با اشاره به اینکه ارزش ریالی این خودرو یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و اقدامات لازم جهت تحویل خودرو به مالک آن در حال انجام می‌باشد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار