به بهانه تصادف مرگبار جاده سرطاف :
چرا باید شعاع دید مدیران ما اینقدر کوچک و ذره بینی شده وساختارهای مدیریتی تا این اندازه فاقد حائل باشند که تشخیص تعریض وآسفالت این دوکیلومتر جاده کشنده برای دو دستگاه شهرداری ایلام و اداره راه وشهرسازی سخت ونفس گیر باشد تا ماحصل آن رها شدن نفس از قفس سه هم استانی عزیزمان باشد ؟!
کد خبر: ۹۸۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹ 22 August 2021

تابناک ایلام ::امروز ظهر در تصادف مرگبار دو دستگاه سواری پراید در مسیر شهرک شهید کشوری (سرطاف) تعداد سه نفر از همشهریان ساکن این شهرک جان باختند و حال یکی دیگر از مصدومین این حادثه وخیم گزارش شده است.

شاید از بس خبر تصادفات جاده ای منجر به مرگ در جای جای  این سرزمین انتشار یافته است ،این تعداد جان باخته در مقابل حوادث تلخی که هرروز دهها هموطن را به کام مرگ می کشاند ناچیز جلوه کند !شاید هم کثرت تابوت هایی که در روز کرونا سفارش می دهد و صدهها هموطن بی گناه را خاموش وبی سر وصدا راهی کنج تاریک قبرها می کند ،انسانها به عدد تبدیل شده و مرگ سه هم استانی چندان هم به چشم نیاید!

اما خوب چشمانتان را مالش دهید و دوباره نگاه کنید ! سه انسان ،سه مرد ،سه سرپرست ونان آور خانواده به همین راحتی جان خود را از دست دادند ،چندین فرزند قد ونیم قد را به امان خدا رها کرده تا در گیر ودار نداری و فقر و نابسامانی های مالی واجتماعی ،خود را به دست تقدیر بسپارند !

سفیر امروز مرگ این سه انسان همان ارابه مرگ معروف است !آری پراید ! همانی که سالهاست کار را بر ملک الموت سخت وطاقت فرسا کرده است !اما امروز بنا نداریم در وسط معرکه نرخ تعیین کنیم! یقه بگیریم ،فریاد بکشیم بر سر کسانی که هرگز صدای تظلم خواهی مردمان بی گناه سرزمینم را نشنیدند و بی محابا جان انسان ها را پشت قباله قراردادهای ننگین مال اندوزی خود کرده اند !

امروز صدایمان را بر سر کسانی می کشیم که همین نزدیکی ها در بیخ گوش ما پایه های صندلی مدیریتی را بر فقر ،بدبختی و بیچارگی نهادینه شده مردمان دیار آلامتو قرار داده اند !هیچ چیزی هم نمی تواند آنان را از رویای زیبای مدیریت غصبی اشان بیرون آورد ! حتی صدای جیغ وشیون دخترک یتیم شده هم استانی ام !همانانیکه سالهاست گوش هایشان پنبه زاری از بی خیالی و بی توجهی به حقوق حداقلی مردمان این دیار تبدیل شده است !

مدیرانی که هر روز عصر وشام ،مسیر میدان قرآن تا ویلاهای سرطاف را می پیمایید و دود کبابتان با آه بر خاسته از نهاد مردمان زجر کشیده این شهرک به آسمان در مسابقه است !مگر تعریض مسیر میدان قرآن تا سرطاف چقدر بودجه وامکانات می خواهد تا شاهد تحمیل این حجم از درد  مضاعف بر ساکنین این خطه به غایت محروم و فقیر نباشیم ؟!

چرا باید شعاع دید شما اینقدر کوچک و ذره بینی شده و ساختارهای مدیریتی تا این اندازه فاقد حائل باشند تا تشخیص مسئولیت  تعریض وآسفالت این 900متر جاده کشنده برای دو دستگاه شهرداری ایلام و اداره راه وشهرسازی سخت ونفس گیر باشد و  ماحصل آن  بشود رها شدن نفس از قفس سه هم استانی عزیزمان ؟!

باور کنید هزینه مرمت وتعریض این 900متر در مقابل زیان های ناشی از دوباره کاری های عمرانی برآمده از ناکارآمدی های دستگاههای متعدد عمرانی استان بسیار ناچیز است !شما خوب احصاء کنید وببنید در طول این دهه ها ، چندین هزار تن آسفالت از کف جاده ها کنده و دور ریخته شده و چندین پل و ساختمان بر اثر بی مبالاتی و عدم نظارت به مخروبه تبدیل شده است ،بعد بیایید سر این که مسئول تعریض این نهصدمتر جاده کشنده کیست ،دائم تاس بیاندازید !آنقدر بیاندازید تا به شمارگان آن ،به جمع کودگان پدر مرده  استانمان افزوده شود !

دستگاههای نظارتی باید به این کارشکنی ها وبی مسئولیتی ها ورود کنند ،بچسبند یقه مدیرانی که با سهل انگاری وبی توجهی به مردمان محروم شهرک شهید کشوری که نایی برای بلند کردن صدایشان ندارند ،اینگونه سه خانواده را عزادار کردند و تمام !

مدیران عزیز ! اگر هم جان مردم شریف شهرک شهید کشوری چندان برایتان اهمیت ندارد ،حداقل برای رفاه خود وخانواده هایتان ،مسیر خانه باغ هایتان را تعریض کنید !جان عزیز خانواده هایتان در خطر است.  اگر مردم فقیر بمیرند حرجی نیست ،مردن شما وژن های خوب ثلمه ای جبران ناپذیر است !

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار