رئیس شوارای شهر دهلران ؛
رئیس شورای شهر دهلران گفت : باتوجه به روند افزایش مبتلایان کرونا در شهرستان تسریع در راه اندازی سی تی اسکن باتوجه به بعد مسافت تا مرکز استان از ضروریات است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد .
کد خبر: ۹۸۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ 19 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ الله بخش ملکی، اعضای شورای شهر دهلران و سرپرست شهرداری در دیدار با رئیس بیمارستان شهدا دهلران گفت: امروز همه مردم مدیون زحمات و خدمات کادر درمانی و نیروهای حوزه بهداشت و درمان هستند.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی، همه اقشار جامعه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی کادر درمان را یاری کنند.

رئیس شورای شهر دهلران ضمن اشاره به کمبود تجهیزات و امکانات بهداشتی گفت: انتظار است مسئولان استانی الخصوص دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تأمین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان، از جمله تأمین نیرو خدماتی، پرستار و حتی پزشک توجه ویژه ای به شهرستان دهلران با توجه به گستردگی و بعد مسافتی که تا مرکز استان دارد داشته باشند.

ملکی ادامه داد: اعضای شورای شهر دهلران به عنوان نماینده مردم برابر قانون و اختیارات خود در راستای خدمت رسانی در بحث امکانات همکاری لازم را با ستاد کرونا و کادر درمان خواهد داشت تا مشکلات مردم به حداقل برسد و شهروندان دغدغه درمان بیماران خود را نداشته باشند.

سرپرست شهردرای دهلران گفت: شهرداری دهلران با حمایت اعضای شورای شهر در راستای حمایت از امنیت جانی و بهداشتی شهروندان نهایت همکاری با بیمارستان و ستاد کرونا خواهد داشت.

امیر مخاورپور اظهار داشت: باتوجه به شیوع موج پنجم کرونا شهرداری با همراهی شورای اسلامی شهر و حسب ضوابط و اختیارات شهرداری از هرگونه کمک‌های عملیاتی و پشتیبانی‌های تجهیزاتی به ستاد مبارزه با کرونا دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: باتوجه به مراجعه بالا مبتلایان به کرونا و برای رعایت بهداشت عمومی شهرداری جهت نظافت محوطه بیمارستان نیروی مورد نیاز را تأمین خواهد کرد./م

بیشتر بخوانید ::

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار