مدیر کمیته امداد امام ( ره ) هلیلان گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ پرس غذای نذری و ۵۰۰ بسته معیشتی از ابتدای ماه محرم تاکنون بین نیازمندان هلیلانی توزیع شده است.
کد خبر: ۹۸۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ 20 August 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛عزیزمراد غلامی بیان داشت: این بسته های معیشتی و غذاهای نذری با عنوان طرح" اطعام و احسان حسینی" به ارزش سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با کمک خیرین و مرکز نیکوکاری جانان هلیلان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تهیه و بین نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

وی گفت د: این طرح تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود همه خانوار های تحت حمایت تا پایان این طرح ها از مساعدت نیکوکاران بهره مند شوند.

غلامی افزود: در راستای طرح اطعام حسینی بصورت نمادین در تاسوعا و عاشورا حسینی با نام قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل (ع) و سیدالشهدا (ع)، سه هزار شهید استان ایلام و شهدا شهرستان هلیلان پنج هزار پرس غذای گرم با همت مرکز نیکوکاری جانان هلیلان پخت شده و بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

وی اظهار  کرد: مردم نیک اندیش ، عاشورایی و هیات‌های عزاداری داخل و خارج استان در طرح اطعام و احسان حسینی در طول ماه های محرم و صفر می توانند کمک ها و نذورات خود را برای کمک به نیازمندان با شماره گیری کد مهربانی #۰۸۴۱۲*۸۸۷۷* و یا واریز از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۴۵۱۲۱ بنام وجوه امانی کمیته امداد نزد صندوق امداد و ولایت و همچنین تماس با ۰۹۱۸۷۵۵۷۶۹۰ بمنظور مساعدت به نیازمندان در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان محروم هلیلان قرار دهند./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار